Huter Napisano 27 Luty 2007 Napisano 27 Luty 2007 Chcąc zrelaksować się po sesji studenckiej (*#@^%$(*@) zrobiłem sobie srkomną animacje ... nie ma to najmniejszej fabuły, przesłania itp. Nie wiem nawet czy ma jakiś cel oprócz tego, że się zrelaksowałem i się czegoś nauczyłem :P ... PLIK A teraz kilka słów ... jest to wędrówka w tunelu jakby podprzestrzennym (fani SF chyba rozumieją, choć w różnych książkach/filmach/grach inaczej się to zwie) ... wędrówka zaczyna się w tunelu i kończy się (UWAGA) w miejscu zaczęcia %P - robi "kółko" ... dla tego też można to nazwać animacją zapętloną ... Takie sobie to jest - bardziej trenowałem robienie animacji po trasie niż chciałem uzyskać jakiś fantastyczny efekt błysków, kolorystyki i innych efektach (zacząłem się uczyć animowania w maxie - a nie zaczne od kroczącej armii :D - wole pobawić się najpierw w "piaskownicy")
Knysha Napisano 28 Luty 2007 Napisano 28 Luty 2007 No fabuly to to nie ma ;] Moglbys troche wiecej popracowac nad strona techniczna, bo wrzucenie Camery na Path to trochu za malo ;]
JmTm00 Napisano 28 Luty 2007 Napisano 28 Luty 2007 spoko tez sie kiedyś tak bawiłem, zwróć uwage na camera target bo sie straasznie rozmija a pewnie to chciałeś osiągnąc?
Huter Napisano 28 Luty 2007 Autor Napisano 28 Luty 2007 No fabuly to to nie ma ;] No przecie pisałem :] Moglbys troche wiecej popracowac nad strona techniczna, bo wrzucenie Camery na Path to trochu za malo ;] Nie twierdze, że jest to wybitna praca ... sam nazwałem to "piaskownicą" ... znam tą funkcje od dawna, ale postanowiłem trenować moje zdolności animacji na tej właśnie funkcji ... moja pierwsza animacja wyglądała tak: długopis porusza się po linii i pisze napis Huter ... tamta animacja miałą jakieś elementy przesłania bo coś konkretnego się działo ... w tej animacji postanowiłem bazować właściwie na tej samej funkcji ale za cel wziąść sobie animacje ... do tego tunel w zasadzie robiłem w AE gdyż w maxie materiał tunelu to błękit przechodzący w czerń ... czyli gradient -materiał zapętlony ... tak więc pouczyłem się troche AE ... Mówisz, że mogłem więce popracować? Jak pisałem - animacje wole zaczynać od podstaw ... bawić się ustawieniami kamery, funkcjami itd. Bo może się zdziwisz ale ja to robiłem kilka dni :-] ... ktoś może zapytać? "CO TAK DŁUGO?" ... a ja powiem: "podchodziłem do tej animacji jak do nauki animowania" ... i mam na dysku chyba z 12 wersji :] ... w pierwszej wersji kamera w jednym miejscu doznałą "padaczki" - czemu? No właśnie :] ... ja nie postanowiłem tego naprawić - ale zrozumieć i potem naprawiać ... NIECH ŻYJE GOOGLE! spoko tez sie kiedyś tak bawiłem, zwróć uwage na camera target bo sie straasznie rozmija a pewnie to chciałeś osiągnąc? No fakt ... ale tą animke chyba już zostawie ... może zrobie coś nowego z Path xD ... trening czyni mistrza :P ... Teraz Path - za orok armia ;P Przypomniała mi się animacja pewnego użytkownika max3d ... nie pamiętam chyba nazwy ... coś w stylu "Caridor" ale mogę się mylić dla tego przepraszam Autora jeśli się przejęzyczyłem ... W animacji Tegoż użytkownika była przedstawiona bitwa między ludźmi a maszynami ... do tej pory nie mogę zapomnieć tych machin :] ... piękności ... żałuje tylko, że ta animacja znikła co mojego HDD ale może gdzieś ją znajde - pragnę zrobić kiedyś coś CHOĆ PODOBNEGO ... dla tego muszę zaczynać od Path :P
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się