Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

jak pokryć krawędzie powierzchnią?

wypełnić je? tryb mesh... może jestem lama a może to faktycznie drobny problem... dla takich lam jak ja =) ...

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Nie wiem czy chodzi Ci o Create Poly, czy Surface. Opisz dokladniej, moze jakies screeny- bedzie latwiej wytlumaczyc. Poza tym przegladnij dzial Modeling, pare razy pojawil sie podobny problem.

Napisano

więc... screena nie zamieszczę bo mi się jeszcze komp zawiesi =) już ledwo zipie bo z 12h chodzi bez restartu ;)

 

więc przykład... postawmy sześcian... edit mesh... usuńmy jedną ze ścian i postawmy tam spowrotem[nie undo]... i jak takie coś zrobić? bez stawiania od nowa wierzchołkow.

 

co do przeglądania.. idę na łatwiznę.... za mała czciona by się wczytywać w forum =) ale dobra - trochę się pomęczę...

 

Napisano

Sub-Object: Poly (nie wiem jak jest w Meshu, lepiej pracowac na Editable Poly) --> Create

 

Teraz po koleji klikasz na vertexy, ktore maja tworzyc poligon. Rob to w przeciwna strone do ruchu wskazowek zegara, bo w innym przypadku Normal bedzie skierowany do wnetrza obiektu. Tyle.

 

Napisano

a co Ty na to, że akurat niczego nowego się tu nie dowiedziałem a mi jednak pomogłeś? =)

o normalnych to ja wiem, a i z tym create próbowałem i tak i siak, i oglądałem pod różnymi kątami i nie uraczyłem ścianki... się zastanawiam czemu... może nie domykałem =) , ale chyba nie... w każdym razie thanx i sorry za zawracanie dupy... zamnknijcie temat i kunic. :)

 

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności