Napisano 8 Marzec 200718 l Słuchajcie, nie sądziłam ze mnie to kiedys spodka ale nie umiem wymodelowac kuli. Musze zrobić planete z takimi dziudami jak w serze szwajcarskim i problem polega na tym ze kompletnie nie umiem sobie poradzic z efektem jaki zostaje po boolean, czyli te paskudne dodatkowe bugi ktore tak cudownie psuja render, ma ktos jakis pomysl?, BLAGAM pomozcie. Modelowalam juz twarz czlowieka a glupiej kuli nie umiem okielznac :/
Napisano 8 Marzec 200718 l nie pozostaje nic innego jak wymodelowac pilnujac siatki za pomoca referencyjnego splajna o ksztalcie kola mysle ze tu przyda sie operacja na duzej ilosci poly danej kuli
Napisano 8 Marzec 200718 l Autor Tez tak coś właśnie myślę, znalazłam dodatkowo 2 tutki ktore mi moga pomoc, jesli znajde jakies rozsadne rozwiazanie to dam znac dla potomnosci. .... zeby głupiej kuli....
Napisano 8 Marzec 200718 l witanko Qczm@ :) sprobowac by nalezalo wymodelowac kulke, extrudowac co trzeba do wewnatrz i edytowac siatke na krawedziach extrude'a,a potem smooth i po sprawie. Powodzenia!
Napisano 8 Marzec 200718 l Autor nie takie proste przy standardowej kuli z kwadratowym podzialem ... ale.... przy czyms takim moze sie udac, i taki mam plan:-) http://www.3dm3.com/tutorials/microcells/ wiatnk Vond;-)
Napisano 8 Marzec 200718 l Autor wszystko hula jak trzeba, dziala pieknie wytłaczanie na geosferze, bolean tez w miare. Dzieki za rady:-)