Napisano 5 Listopad 200321 l Mam pytanie: Czy M. R. ma jakiekolwiek problemy z materiałami typu raytrace? Ponieważ za każdym razem , gdy w scenie znajduje się materiał tego typu, 3Ds zamyka sie z błędem! (Serious error has occured.....itd.) Jestem \"bardzo\" poczatkujacy w korzystaniu z 3Ds, dlatego, jesli moje pytanie przekroczyło granice żenady - przepraszam znawców tematu... Pozdrawiam!
Napisano 6 Listopad 200321 l Autor Dzięki za pomoc. Poskutkowało, ale tylko w jednym sprawie ,to znaczy mental jak i całe 3d studio się nie wywala do pulpitu ,ale podczas renderingu w miejscach gdzie był użyty ten materiał pojawiaja się jakieś dziwne \"babole\", i nie jest to wina ustawienń rendera ,to znaczy jakieś diwne białe paski o różnej szerokości i długości itd.. co może być tego przyczyną ? Dodam, że raytrace\'owane mapy są wstawione jako reflective i refractive do materiału standardowego z szaderem Phong. Z góry dzieki za pomoc ! Pozdro
Napisano 24 Listopad 200321 l niekoniecznie mozesz uzywac reytrace materialow tez - to nie problem - schody zaczynaja sie na lume edge transparency - na mayce chodzi na maxsie daje czarny cien - a ten shader powinien robic affect shadow - effekt
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto