Skocz do zawartości

[Współpraca]Zespół Wastelands Interactive - Gra strategiczna [grafik 2D/3D]


doomtrader

Rekomendowane odpowiedzi

Zespół Wastelands Interactive, czyli grupa śmiałków tworząca polską grę strategiczną Bitter Glory, - http://www.bitterglory.com - poszukuje grafika 2D/3D.

 

Preferowane umiejętności:

mile widziane doświadczenie w rysowniu sprzętu wojskowego

umiejętność pracy w zespole

umiejętność pracy on-line

 

Jeśli chciałbyś mieć swój udział w powołaniu tego projektu do życia i czujesz że rysowanie czołgów (choć nie tylko) sprawia Ci frajdę napisz do nas na adres wspolpraca[at]bitterglory.com

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Chcielibyśmy powoli wprowadzać Was w klimat gry.

Niewątpliwie pomoże w tym pierwsza oficjalna tapeta.

Mówi ona co nieco o samej grze jak i o silniku.

Twórcą tapety jest bezimienny wędrowiec, który niedawno do nas dołączył udostępniając nam swój framework 'Dark Engine'.

 

Miniaturka:

 

BitterGlory_Wallpaper_miniature.jpg

 

Linki do pobrania:

rozmiar 1280_01

rozmiar 1280_02

rozmiar 1680_01

 

Mam nadzieję, że wszyscy pamiętamy z jakiej okazji Winston Churchill wygłosił swoje słowa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli ktoś chciałby zobaczyć jak wygląda zrobienie takiego modelu

 

render4di2.jpg

 

 

to polecam poniższe dwa linki:

 

część I (tylko modelowanie) - http://video.google.pl/videoplay?docid=7714349421643541241&hl=pl

część II (gąsienice, podwozie i textura) - http://video.google.pl/videoplay?docid=-3761845593401673244&hl=pl

 

EDIT:

 

"Opiekę" nad tematem ze strony Wastelands Interactive przejmuje Paker111.

 

Dt

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Paker111

Witam serdecznie

 

Zespół Wastelands Interactive poszukuje grafika 3D do robienia modeli sprzętu wojskowego. Pieczę nad kandydatami będzie sprawował nasz główny grafik - Scytth.

 

Preferowane umiejętności:

1.Znajomość odpowiednich programów graficznych

2.Umiejętność pracy w zespole

3.Umiejętność pracy on-line

4.Mile widziane doświadczenie w rysowaniu sprzętu wojskowego

 

Jeśli jesteś żądny nowych wyzwań, chcesz powiększyć swoje doświadczenie, a nade wszystko chciałbyś mieć swój udział w tworzeniu fenomenalnego projektu gry, która zrewolucjonizuje segment gier strategicznych o II wojnie światowej a także czujesz że „rysowanie”* pojazdów wojskowych jest tym co może sprawić Ci satysfakcję to nie zwlekaj i napisz do nas na adres: wspolprac[at]bitterglory.com

 

Nie zwlekaj i podejmi to wyzwanie a nie pożałujesz!

 

Więcej informacji o projekcie pod adresem http://www.bitterglory.com/ i na forum http://www.wastelands-interactive.com

 

Jeśli jesteś zainteresowany/a napisz na wspolpraca[at]bitterglory.com

 

--------------------------------------------------------------------

 

A teraz pozwolę sobie napisać nieco o samej grze - Bitter Glory

 

Cel jaki nam przyświeca są bardzo proste - stworzyć grę strategiczną rozgrywającą się w czasach Drugiej Wojny Światowej.

Głównym założeniem jest umożliwienie graczowi objęcia jak największej kontroli nad kierowanym przez siebie państwem. Zarówno w sferze polityki, ekonomii oraz oczywiście wojskowości. Gracz obejmując kontrolę nad danym krajem będzie miał możliwość zajmowania się wszystkimi tymi dziedzinami lub tylko ich częścią.

 

Najważniejsze cechy gry to:

 

* * * czas gry: 1933-1950+

* * * swobodny upływ czasu, aktywna pauza, regulacja szybkości gry

* * * heksagonalna mapa świata oparta na zdjęciach satelitarnych NASA, zawierająca typ terenu, strefy klimatyczne, rejony geograficzne (około 5000!), drogi, koleje oraz informacje gospodarce - łącznie 170 tys. heksów!

* * * skalowane jednostki lądowe (ilość ludzi, kompanii, pojazdów dział) i lotnicze (ilość samolotów)

* * * okręty od kutrów torpedowych do pancerników

* * * przebudowywanie istniejących okrętów

* * * możliwość tworzenia własnej organizacji jednostek lub używania historycznych wzorców

* * * projektowanie własnych pojazdów, samolotów, statków lub korzystanie z wzorców historycznych

* * * zbilansowany system walki

* * * rozbudowany system liczenia parametrów jednostek

* * * 4 stopniowa struktura dowodzenia lądowego

* * * uzupełnienia jednostek w postaci konkretnych sprzętów, które trzeba wyprodukować

* * * rozbudowane tło historyczne

* * * “co byłoby gdyby?” - alternatywny rozwój wypadków wraz z konsekwencjami

* * * rozbudowany i zarazem prosty w obsłudze model dyplomacji

* * * sterownie gospodarką dostosowane do indywidualnych wymagań gracza

* * * wyścig technologiczny - szczegółowe drzewa technologii

* * * sprawne AI

* * * multiplayer

* * * wsparcie dla gracza w kontrolowaniu różnych aspektów gry (np.: konstrukcja, produkcja, dyplomacja, zaopatrzenie)

* * * możliwość edycji wielu parametrów gry (min. wydarzeń, OoB, plików AI) przy pomocy dołączonych narzędzi lub… edytora tekstowego

 

Rozgrywka toczyć się będzie w czasie rzeczywistym na obszarze całego świata podzielonego na heksy, który będzie wyglądał mniej więcej tak:

 

 

image17.png

 

 

Nie mniej urokliwa jest 'Piękna Helena':

 

helenawc8.th.png

 

 

"Tarnowska fabryka czołgów" w natarciu ;)

 

pzibky9zi0tm5.th.png

 

 

 

Więcej informacji o projekcie pod adresem http://www.bitterglory.com/ i na forum http://www.wastelands-interactive.com

 

Jeśli jesteś zainteresowany/a napisz na wspolpraca[at]bitterglory.com

 

Paker111, pełnomocnik d/s PR zespółu Wastelands Interactive.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności