Qczm@ Napisano 28 Marzec 2007 Napisano 28 Marzec 2007 Ha! mam kolejny problem z cylku glupie pytania:-) Napewno spodkaliscie się z takim zjawiskiem kiedy modelujecie dajmy na to jajo, nakładacie teksture i wszystko jest ok, tylko ze czesc srodkowa modelu jest bardzo wyrazna, natomiast na zakrzywieniac, gdzie tekstura sie zbiega, jakosc tekstury jest niewyrazna i lekko rozmazana w taki przydki sposob. Podobnie dzieje sie na przyklad z teksturowaniem podlogi, w oddali jest ok, ale przy kamerze robi sie rozmazane i brzydkie. Czy ktos mi moze pomoc? BŁAGAM!
tweety Napisano 28 Marzec 2007 Napisano 28 Marzec 2007 a mapowałeś podłogę? to się dzieje po renderingu czy w viewporcie?
Qczm@ Napisano 28 Marzec 2007 Autor Napisano 28 Marzec 2007 Mapowalam podloge, i chcialam sie dowiedziec czy robie to zle czy co?, robie standardowy uvw map w zaleznosci od potrzeb, moze trzeba cos jeszcze?. Denerwujacy efekt pojawia sie oczywiscie po renderingu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się