dna_84 Napisano 1 Kwiecień 2007 Napisano 1 Kwiecień 2007 Witam mam dość specyficzny problem z renderingiem postaci w 3ds max 8. Zaczynając od początku - scenka składa się z pojazdu, w którym jest osoba. Bipeda połączyłem (narzędziem Select And Link) do pojazdu (po to, aby się razem z pojazdem poruszał)co na podglądzie bardzo dobrze wygląda; oprócz tego biped wykonuje proste ruchy jak wyciągniecie ręki przez szybę i ruch głową. Teraz pojawia się mój problem: Jak renderuje pojedyncze klatki to jest OK widać ze postać jest przyłączona do samochodu i jedzie z nim, ale jak chce hurtem zrenderować np. 0-100 klatek to gościu zostaje w miejscu jak by nie był przyłączony do samochodu. Może ktoś wie jak rozwiązać ten problem? Za POMOC z góry dziękuje!
therealremi Napisano 1 Kwiecień 2007 Napisano 1 Kwiecień 2007 pamiętam że było kiedyś coś takiego jak attachment constraint. może tego spróbuj
dna_84 Napisano 1 Kwiecień 2007 Autor Napisano 1 Kwiecień 2007 Problem już rozwiązałem był on spowodowany Moim błędem (cale szczęście) po prostu jak usuwałem przymusy z innych obiektów to przypadkiem usunąłem też i z kości bipeda i osobno je przymocowałem do samochodu, dlatego na podglądzie wszystko wyglądało normalnie dopiero przy renderingu wyszła ta bzdura. Jeżeli ktoś będzie mieć podobny problem to niech najpierw skorzysta z okna Schematic View (tam widać czarno na białym, jakie człowiek głupoty niekiedy robi przyłączając obiekty). Dzięki za dość szybką odpowiedz therealremi : ) attachment constraint widać był i jest nadal ale niestety mam mało doświadczenia z tym kontrolerem( praktycznie żadnego) no cóż amator ze Mnie(myślę że moje braki odnośnie tego kontrolera w najbliższym czasie uzupełnię). Jeszcze raz wielkie dzięki. Pozdrawiam!!!.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się