Napisano 1 Kwiecień 200718 l Witam mam dość specyficzny problem z renderingiem postaci w 3ds max 8. Zaczynając od początku - scenka składa się z pojazdu, w którym jest osoba. Bipeda połączyłem (narzędziem Select And Link) do pojazdu (po to, aby się razem z pojazdem poruszał)co na podglądzie bardzo dobrze wygląda; oprócz tego biped wykonuje proste ruchy jak wyciągniecie ręki przez szybę i ruch głową. Teraz pojawia się mój problem: Jak renderuje pojedyncze klatki to jest OK widać ze postać jest przyłączona do samochodu i jedzie z nim, ale jak chce hurtem zrenderować np. 0-100 klatek to gościu zostaje w miejscu jak by nie był przyłączony do samochodu. Może ktoś wie jak rozwiązać ten problem? Za POMOC z góry dziękuje!
Napisano 1 Kwiecień 200718 l pamiętam że było kiedyś coś takiego jak attachment constraint. może tego spróbuj
Napisano 1 Kwiecień 200718 l Autor Problem już rozwiązałem był on spowodowany Moim błędem (cale szczęście) po prostu jak usuwałem przymusy z innych obiektów to przypadkiem usunąłem też i z kości bipeda i osobno je przymocowałem do samochodu, dlatego na podglądzie wszystko wyglądało normalnie dopiero przy renderingu wyszła ta bzdura. Jeżeli ktoś będzie mieć podobny problem to niech najpierw skorzysta z okna Schematic View (tam widać czarno na białym, jakie człowiek głupoty niekiedy robi przyłączając obiekty). Dzięki za dość szybką odpowiedz therealremi : ) attachment constraint widać był i jest nadal ale niestety mam mało doświadczenia z tym kontrolerem( praktycznie żadnego) no cóż amator ze Mnie(myślę że moje braki odnośnie tego kontrolera w najbliższym czasie uzupełnię). Jeszcze raz wielkie dzięki. Pozdrawiam!!!.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto