Napisano 2 Kwiecień 200718 l witam! Czy zna ktos moze sposob na to jak w 3dsmax7 zrobic realistyczny płomien swiecy? chodzi mi glownie o specyficzny kolor, ksztalt i aure jaka taki plomien wytwarza. jesli ktos moglby mi pomoc to bylbym naprawde bardzo wdzieczny :) pozdrawiam :)
Napisano 2 Kwiecień 200718 l aura, fume fx, photoshop, combustion? coś z tego w samym czystym maxie tego raczej nie zrobisz
Napisano 2 Kwiecień 200718 l W sumie się da, jakis czas temu wyszła książeczka "decontructing the elements" gdzie gosc pokazuje jak robic przejawy żywiołów w maxie 6 bez pluginów. Niestety widziałem tylko to co na amazonie mozna zobaczyć... a można tam zobaczyc kawałek 1 rozdziału gdzie gosc sie wlasnie za promień swieczki zabiera :D tu jest link do amazonu, moze cos tam wyczytasz z tego początku http://www.amazon.com/dp/024052019X?tag=xenomorphic-20&camp=15309&creative=331465&linkCode=st1&creativeASIN=024052019X&adid=1YVXBHD5DEA5MXEK6DE9& a tu link do samego autora http://www.xenomorphic.co.uk/gallery_dte.htm ale ogolnie tak jak AGmakonts pisze - pluginami albo posptrodukcja moze sie okazac szybciej i latwiej.