Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Maya Technical Artist i Gameplay Designer

Featured Replies

Napisano

W związku z rozwojem naszego flagowego projektu — NecroVisioN — pilnie poszukujemy osób na stanowiska:

 

 

Maya Technical Artist

 

Zakres obowiązków:

  • tworzenie prostych modeli i szkieletów do animacji
  • przygotowywanie obiektów do eksportu do silnika gry
  • tworzenie obiektów do efektów specjalnych, m.in. systemy cząsteczkowe i symulacje fizyki

Wymagania:

  • dobra znajomość pakietu Maya (w szczególności modelowanie i praca z systemami kości)
  • umiejętność szybkiego uczenia się nowych programów i technik pracy
  • przynajmniej podstawowa znajomość zagadnień związanych z animacją

Mile widziane:

  • doświadczenie przy tworzeniu gier
  • doświadczenie z systemami symulacji fizyki, np. Havok, Karma
  • doświadczenie w pracy z systemami cząsteczek
  • umiejętność animowania postaci
  • znajomość istniejących silników gier, np. Unreal, Doom III, Chrome, Painkiller

 

Gameplay Designer

 

Zakres obowiązków:

  • programowanie rozgrywki za pomocą edytora wizualnego i prostych skryptów
  • ustawianie efektów specjalnych, dźwięków i animacji w silniku gry
  • analiza, testowanie i poprawianie fragmentów gry w zakresie gameplaya

Czego oczekujemy:

  • znajomość podstawowych zagadnień związanych z projektowaniem gier
  • orientacja w najnowszych tytułach gier FPS, w szczególności pod kątem użytej w nich mechaniki i rozwiązań gameplayowych
  • umiejętność szybkiego uczenia się nowych programów i technik pracy
  • przynajmniej pobieżna znajomość jednego ze skryptowych języków programowania, np. LUA, JavaScript, ActionScript
  • znajomość przynajmniej jednego z dostępnych publicznie edytorów gier, np. Painkiller, Unreal, Chrome,

Mile widziane:

  • wcześniejsze doświadczenia przy tworzeniu gier, w szczególności FPS
  • znajomość teorii designu gier
  • znajomość programów graficznych i/lub umiejętność programowania w językach obiektowych

 

Napisz do nas jeśli:

  • posiadasz dobre portfolio (niekoniecznie związane z komercyjnymi projektami gier)
  • chciałbyś pracować w miejscu, w którym granie w godzinach pracy bywa zaletą a nie powodem do wezwania na dywanik...
  • ... ale mimo to jesteś gotowy pracować ciężko i wywiązywać się z terminów
  • wiesz co oznacza praca zespołowa
  • przeszedłeś przynajmniej jedną grę zawierającą duże ilości przemocy a mimo to nie jesteś notowany za cięższe przestępstwa
  • jesteś samodzielny i samokrytyczny
  • chciałbyś pracować z ludźmi, którzy tworzyli Painkillera i kilka innych głośnych tytułów
  • interesują cię takie drobiazgi jak awans, kariera i dobre zarobki

 

Praca wyłącznie w siedzibie firmy w Gliwicach lub Katowicach. Jeśli spełniasz powyższe warunki, prosimy o przesłanie portfolio i CV mailem na adres: [email protected]

The Farm 51 http://www.thefarm51.com

  • Wyświetleń 747
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.