Skocz do zawartości

Maya Technical Artist i Gameplay Designer


Rekomendowane odpowiedzi

W związku z rozwojem naszego flagowego projektu — NecroVisioN — pilnie poszukujemy osób na stanowiska:

 

 

Maya Technical Artist

 

Zakres obowiązków:

  • tworzenie prostych modeli i szkieletów do animacji
  • przygotowywanie obiektów do eksportu do silnika gry
  • tworzenie obiektów do efektów specjalnych, m.in. systemy cząsteczkowe i symulacje fizyki

Wymagania:

  • dobra znajomość pakietu Maya (w szczególności modelowanie i praca z systemami kości)
  • umiejętność szybkiego uczenia się nowych programów i technik pracy
  • przynajmniej podstawowa znajomość zagadnień związanych z animacją

Mile widziane:

  • doświadczenie przy tworzeniu gier
  • doświadczenie z systemami symulacji fizyki, np. Havok, Karma
  • doświadczenie w pracy z systemami cząsteczek
  • umiejętność animowania postaci
  • znajomość istniejących silników gier, np. Unreal, Doom III, Chrome, Painkiller

 

Gameplay Designer

 

Zakres obowiązków:

  • programowanie rozgrywki za pomocą edytora wizualnego i prostych skryptów
  • ustawianie efektów specjalnych, dźwięków i animacji w silniku gry
  • analiza, testowanie i poprawianie fragmentów gry w zakresie gameplaya

Czego oczekujemy:

  • znajomość podstawowych zagadnień związanych z projektowaniem gier
  • orientacja w najnowszych tytułach gier FPS, w szczególności pod kątem użytej w nich mechaniki i rozwiązań gameplayowych
  • umiejętność szybkiego uczenia się nowych programów i technik pracy
  • przynajmniej pobieżna znajomość jednego ze skryptowych języków programowania, np. LUA, JavaScript, ActionScript
  • znajomość przynajmniej jednego z dostępnych publicznie edytorów gier, np. Painkiller, Unreal, Chrome,

Mile widziane:

  • wcześniejsze doświadczenia przy tworzeniu gier, w szczególności FPS
  • znajomość teorii designu gier
  • znajomość programów graficznych i/lub umiejętność programowania w językach obiektowych

 

Napisz do nas jeśli:

  • posiadasz dobre portfolio (niekoniecznie związane z komercyjnymi projektami gier)
  • chciałbyś pracować w miejscu, w którym granie w godzinach pracy bywa zaletą a nie powodem do wezwania na dywanik...
  • ... ale mimo to jesteś gotowy pracować ciężko i wywiązywać się z terminów
  • wiesz co oznacza praca zespołowa
  • przeszedłeś przynajmniej jedną grę zawierającą duże ilości przemocy a mimo to nie jesteś notowany za cięższe przestępstwa
  • jesteś samodzielny i samokrytyczny
  • chciałbyś pracować z ludźmi, którzy tworzyli Painkillera i kilka innych głośnych tytułów
  • interesują cię takie drobiazgi jak awans, kariera i dobre zarobki

 

Praca wyłącznie w siedzibie firmy w Gliwicach lub Katowicach. Jeśli spełniasz powyższe warunki, prosimy o przesłanie portfolio i CV mailem na adres: [email protected]

The Farm 51 http://www.thefarm51.com

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Popular Days

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności