Robert Siejka Posted April 3, 2007 Share Posted April 3, 2007 W związku z rozwojem naszego flagowego projektu — NecroVisioN — pilnie poszukujemy osób na stanowiska: Maya Technical Artist Zakres obowiązków: tworzenie prostych modeli i szkieletów do animacji przygotowywanie obiektów do eksportu do silnika gry tworzenie obiektów do efektów specjalnych, m.in. systemy cząsteczkowe i symulacje fizyki Wymagania: dobra znajomość pakietu Maya (w szczególności modelowanie i praca z systemami kości) umiejętność szybkiego uczenia się nowych programów i technik pracy przynajmniej podstawowa znajomość zagadnień związanych z animacją Mile widziane: doświadczenie przy tworzeniu gier doświadczenie z systemami symulacji fizyki, np. Havok, Karma doświadczenie w pracy z systemami cząsteczek umiejętność animowania postaci znajomość istniejących silników gier, np. Unreal, Doom III, Chrome, Painkiller Gameplay Designer Zakres obowiązków: programowanie rozgrywki za pomocą edytora wizualnego i prostych skryptów ustawianie efektów specjalnych, dźwięków i animacji w silniku gry analiza, testowanie i poprawianie fragmentów gry w zakresie gameplaya Czego oczekujemy: znajomość podstawowych zagadnień związanych z projektowaniem gier orientacja w najnowszych tytułach gier FPS, w szczególności pod kątem użytej w nich mechaniki i rozwiązań gameplayowych umiejętność szybkiego uczenia się nowych programów i technik pracy przynajmniej pobieżna znajomość jednego ze skryptowych języków programowania, np. LUA, JavaScript, ActionScript znajomość przynajmniej jednego z dostępnych publicznie edytorów gier, np. Painkiller, Unreal, Chrome, Mile widziane: wcześniejsze doświadczenia przy tworzeniu gier, w szczególności FPS znajomość teorii designu gier znajomość programów graficznych i/lub umiejętność programowania w językach obiektowych Napisz do nas jeśli: posiadasz dobre portfolio (niekoniecznie związane z komercyjnymi projektami gier) chciałbyś pracować w miejscu, w którym granie w godzinach pracy bywa zaletą a nie powodem do wezwania na dywanik... ... ale mimo to jesteś gotowy pracować ciężko i wywiązywać się z terminów wiesz co oznacza praca zespołowa przeszedłeś przynajmniej jedną grę zawierającą duże ilości przemocy a mimo to nie jesteś notowany za cięższe przestępstwa jesteś samodzielny i samokrytyczny chciałbyś pracować z ludźmi, którzy tworzyli Painkillera i kilka innych głośnych tytułów interesują cię takie drobiazgi jak awans, kariera i dobre zarobki Praca wyłącznie w siedzibie firmy w Gliwicach lub Katowicach. Jeśli spełniasz powyższe warunki, prosimy o przesłanie portfolio i CV mailem na adres: [email protected] The Farm 51 http://www.thefarm51.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts