Gość tiszner21 Napisano 4 Kwiecień 2007 Napisano 4 Kwiecień 2007 Witam! jak w 3dstudio zrobic efekt zgniatania np: jeden wiekszy objekt typu kula spada z pewnej wysokosci i wgniata sie w drugi objekt typu szescian, powodujac wgniecenie w tym szescianie. Dla przykladu kometa uderzająca w ziemie pozostawia krater.
gregorjan Napisano 5 Kwiecień 2007 Napisano 5 Kwiecień 2007 To raczej animacja jest. W momencie zetknięcia się komety z ziemią, ręczenie przy pomocy autokeya wgniata się teren i dodaje ewentualne efekty szpecjalne
dna_84 Napisano 5 Kwiecień 2007 Napisano 5 Kwiecień 2007 Hej jak tak bardzo chcesz zastosować Reactora do tego typu symulacji, czyli wgniecenia kuli w boxa to spróbuj zastosować np. takie Reactory: 1.Reactor Plane jako podłoże, na którym będzie stać box. 2.RB Collection przypisz do twojej kuli i Reactora Plane. 3.SB Collection przypisz do boxa, jako bryłe, która ma się odkształcić pod wpływem uderzenia. W tym celu musisz najpierw do boxa dodać modyfikator ReactorSoftBody. Do boxa możesz jeszcze przypisać modyfikator np. EditPoly, w którym jest zakładka Soft Selection, pozwoli ci to na większą kontrole w wielkości krateru, który się zrobi po uderzeniu. Ten modyfikator musisz dać przed modyfikatorem Reactor SoftBody i żeby to zadziałało musisz zaznaczyć opcje Use Soft Selection. A jeszcze jedna sprawa box's musi, mieć odpowiednią ilość segmentów żeby mógł się odkształcić. Trochę jest z tym zabawy, ale efekt da się osiągnąć.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się