Skocz do zawartości

zgniatanie brył reactorem


Rekomendowane odpowiedzi

Gość tiszner21
Napisano

Witam!

 

jak w 3dstudio zrobic efekt zgniatania np: jeden wiekszy objekt typu kula spada z pewnej wysokosci i wgniata sie w drugi objekt typu szescian, powodujac wgniecenie w tym szescianie.

Dla przykladu kometa uderzająca w ziemie pozostawia krater.

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Hej jak tak bardzo chcesz zastosować Reactora do tego typu symulacji, czyli wgniecenia kuli w boxa to spróbuj zastosować np. takie Reactory:

1.Reactor Plane jako podłoże, na którym będzie stać box.

2.RB Collection przypisz do twojej kuli i Reactora Plane.

3.SB Collection przypisz do boxa, jako bryłe, która ma się odkształcić pod wpływem uderzenia. W tym celu musisz najpierw do boxa dodać modyfikator ReactorSoftBody.

 

Do boxa możesz jeszcze przypisać modyfikator np. EditPoly, w którym jest zakładka Soft Selection, pozwoli ci to na większą kontrole w wielkości krateru, który się zrobi po uderzeniu. Ten modyfikator musisz dać przed modyfikatorem Reactor SoftBody i żeby to zadziałało musisz zaznaczyć opcje Use Soft Selection.

A jeszcze jedna sprawa box's musi, mieć odpowiednią ilość segmentów żeby mógł się odkształcić.

Trochę jest z tym zabawy, ale efekt da się osiągnąć.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności