Napisano 4 Kwiecień 200718 l Witam! jak w 3dstudio zrobic efekt zgniatania np: jeden wiekszy objekt typu kula spada z pewnej wysokosci i wgniata sie w drugi objekt typu szescian, powodujac wgniecenie w tym szescianie. Dla przykladu kometa uderzająca w ziemie pozostawia krater.
Napisano 5 Kwiecień 200718 l To raczej animacja jest. W momencie zetknięcia się komety z ziemią, ręczenie przy pomocy autokeya wgniata się teren i dodaje ewentualne efekty szpecjalne
Napisano 5 Kwiecień 200718 l Hej jak tak bardzo chcesz zastosować Reactora do tego typu symulacji, czyli wgniecenia kuli w boxa to spróbuj zastosować np. takie Reactory: 1.Reactor Plane jako podłoże, na którym będzie stać box. 2.RB Collection przypisz do twojej kuli i Reactora Plane. 3.SB Collection przypisz do boxa, jako bryłe, która ma się odkształcić pod wpływem uderzenia. W tym celu musisz najpierw do boxa dodać modyfikator ReactorSoftBody. Do boxa możesz jeszcze przypisać modyfikator np. EditPoly, w którym jest zakładka Soft Selection, pozwoli ci to na większą kontrole w wielkości krateru, który się zrobi po uderzeniu. Ten modyfikator musisz dać przed modyfikatorem Reactor SoftBody i żeby to zadziałało musisz zaznaczyć opcje Use Soft Selection. A jeszcze jedna sprawa box's musi, mieć odpowiednią ilość segmentów żeby mógł się odkształcić. Trochę jest z tym zabawy, ale efekt da się osiągnąć.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto