Skocz do zawartości

Texture, light.


Gość BigBen

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Zakładam ten temat aby utrzymać od was pomoc.

Na początek taki problem. Zwykłego boxa rozkładam na siatke, aby go pomalować. Rozłożyłem, zapisuje go w render uv template. Otwieram obraz w photoshopie no i coś maluje. Zapisuje jako .bmp w najlepszej jakości. Otwieram z pulpitu ten obraz, jest tak jak powinno być. Otwieram w maxie edytor materiałów, diffuze>bitmap>mój obraz.bmp. I tu zaczyna się problem ponieważ nałożona textura na boxa nie wygląda tak jak powinna (traci na jakości) pojawiają sie "crisp" i wogóle jest beznadzieja. Więc co zrobić aby ta textura nie traciła na jakości? Na początku myślałem że chodzi o viewports więc dałęm rodzielczość na 1024x768 w opcjach. No ale niestety. Proszę o pomoc. JAk rozwiąże ten problem to zajmę się następnym. Pozdrawiam.

 

NA dole obrazek, po prawej widok z photoshopa a po lewej widok z maxa. Sorry za wiejski obrazek ale nie mam już dzisiaj sił.

http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=23364bbdb334c41d

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

FaQ to ja już nie raz czytałem, ale tam nie ma odpowiedzi na to pytanie. Owszem jest napisane o tym że textura wygląda brzydko i jest polecenie aby zmienić rozdielczosć viewports. Ale to nie pomaga.

 

Dobrra tym zajmę się póżniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo nie będzie lepiej, chyba że masz jakąś specjalną karte graf, jak Pure czy jak to się tam nazywało.

 

tak czy inaczej lepszych efektów w viewportach nie uzyskasz i dla oszczędzenia własnych nerwów radze się z tym pogodzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Kolejny problem. Na początku myślałem że moje textury są zwalone, później że problemy z światłem, teraz nie wiem już co to może być. Jeżeli kadr jest pod kątem do jakiejś ściany, to textury, ale najbardziej widać to na bumpie, tracą na jakości i się "pitolą". Od czego to może zależeć?

 

66c16d3f009d4cfem.jpg

 

 

 

Aha, to jest render z deafult lights, z vraylight jest podobnie. Patrzcie na prawą ściankę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności