startingmax Napisano 5 Kwiecień 2007 Napisano 5 Kwiecień 2007 Witam Proszę aby ktoś mnie poinstruował jak zrobić texture szyb nieprzezroczystych z realistycznym odbiciem ,tudzież przysłał jakąś mape hdri (budynki wokół - centrum). Chciałbym w miarę szybko zobaczyć projekt z fajnym przeszkleniem. Z góry dzięki. pozdrawiam startingmax
gregorjan Napisano 10 Kwiecień 2007 Napisano 10 Kwiecień 2007 W reflect wsadź fallowa(więcej czarnego) i w podzakładkę fresnel to samo do refract (więcej białego)
tweety Napisano 10 Kwiecień 2007 Napisano 10 Kwiecień 2007 a mapy HDRI ściągnij z głównej strony serwisu max3d.pl. po za tym pisz czym renderujesz bo materiały są tak samo różne jak renderery.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się