Temporal Napisano 21 Kwiecień 2007 Napisano 21 Kwiecień 2007 Robiłem kiedyś takiego tutka o robieniu kostki no i problem jest w tym że po włączeniu DX'a (czy jakoś tak) to w viewporcie nie widzę efektu tylko renderze. Mam karte ATI RADEON 9100 i obsługuje on pixel shader więc zdaje mi się że powinno być ok więc wiecie co tu może być grane? Nie chce tak szybko skończyć swojej przygody z normalami.
KLICEK Napisano 21 Kwiecień 2007 Napisano 21 Kwiecień 2007 nie jest zgodna z dx9.0c nie wyswietli Ci normali. Musisz nabyc nowa karte graficzna
Temporal Napisano 21 Kwiecień 2007 Autor Napisano 21 Kwiecień 2007 Heh to dziwne bo ściągłem jakiegoś shadera z neta i teraz mi wyświetla normale w viewporcie :].
KLICEK Napisano 21 Kwiecień 2007 Napisano 21 Kwiecień 2007 - i knoł kunk fu! - szoł mi jak mozesz ;) ati suportuje wyswietlanie normali od radeon 9550, mi kiedys na radku9200 niechcialo za cholere :) jezeli naprawde wyswietla Ci normy podziel się szaderami
Temporal Napisano 21 Kwiecień 2007 Autor Napisano 21 Kwiecień 2007 http://www.bencloward.com/shaders_simpleNormalMap.shtml tylko ten shader mi działa z resztą jest już kupa :/
KLICEK Napisano 21 Kwiecień 2007 Napisano 21 Kwiecień 2007 o szader na dx 8 nie wiedzialem ze takie istnieja :) thx
Temporal Napisano 21 Kwiecień 2007 Autor Napisano 21 Kwiecień 2007 Ale ten co mi działa to taki okrojony mocna będzie trzeba poszukać czegoś lepszego no chyba że nic innego mi nie pójdzie :P.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się