Napisano 21 Kwiecień 200718 l Robiłem kiedyś takiego tutka o robieniu kostki no i problem jest w tym że po włączeniu DX'a (czy jakoś tak) to w viewporcie nie widzę efektu tylko renderze. Mam karte ATI RADEON 9100 i obsługuje on pixel shader więc zdaje mi się że powinno być ok więc wiecie co tu może być grane? Nie chce tak szybko skończyć swojej przygody z normalami.
Napisano 21 Kwiecień 200718 l nie jest zgodna z dx9.0c nie wyswietli Ci normali. Musisz nabyc nowa karte graficzna
Napisano 21 Kwiecień 200718 l Autor Heh to dziwne bo ściągłem jakiegoś shadera z neta i teraz mi wyświetla normale w viewporcie :].
Napisano 21 Kwiecień 200718 l - i knoł kunk fu! - szoł mi jak mozesz ;) ati suportuje wyswietlanie normali od radeon 9550, mi kiedys na radku9200 niechcialo za cholere :) jezeli naprawde wyswietla Ci normy podziel się szaderami
Napisano 21 Kwiecień 200718 l Autor http://www.bencloward.com/shaders_simpleNormalMap.shtml tylko ten shader mi działa z resztą jest już kupa :/
Napisano 21 Kwiecień 200718 l Autor Ale ten co mi działa to taki okrojony mocna będzie trzeba poszukać czegoś lepszego no chyba że nic innego mi nie pójdzie :P.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto