thud Napisano 22 Kwiecień 2007 Napisano 22 Kwiecień 2007 witam, mam takie pytanko czy pracodawca ma obowiazek przeslac mi fakture (czy jak to sie tam nazywa...) lub rozliczyc sie za mnie w Urzedzie Skarbowym?? czy moze byc tak ze sam sie musze upomniec o ten swistek papieru? Konkretnie chodzi mi o prace sezonowa z zeszlych wakacji; nie mam aktualnie kontaktu z pracodawca i termin rozliczen dobiega konca :/; jak pracowalem w banku to stamtad przeslali mi papierek do domu a w drugiej pracy nic nie ma slychac ani widac :/ pzdr thud
avant.garde Napisano 22 Kwiecień 2007 Napisano 22 Kwiecień 2007 Pracodawca ma obowiązek Ci wystawić PIT'a, ale czy też wysłać/dostarczyć to nie wiem. Na pewno musisz się skontaktować w jakiś sposób z pracodawcą by uzgodnić jak go odebrać. Rozliczyć za Ciebie pewnie się nie rozliczy. Najważniejsze żebyś się jakoś z nim skontaktował.
thud Napisano 22 Kwiecień 2007 Autor Napisano 22 Kwiecień 2007 wlasnie nie wiedzialem czy to tez sie nazywa PIT :); no nic bede probowac sie skontaktowac :/ :/ dzieki pzdr
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się