Napisano 22 Kwiecień 200718 l witam, mam takie pytanko czy pracodawca ma obowiazek przeslac mi fakture (czy jak to sie tam nazywa...) lub rozliczyc sie za mnie w Urzedzie Skarbowym?? czy moze byc tak ze sam sie musze upomniec o ten swistek papieru? Konkretnie chodzi mi o prace sezonowa z zeszlych wakacji; nie mam aktualnie kontaktu z pracodawca i termin rozliczen dobiega konca :/; jak pracowalem w banku to stamtad przeslali mi papierek do domu a w drugiej pracy nic nie ma slychac ani widac :/ pzdr thud
Napisano 22 Kwiecień 200718 l Pracodawca ma obowiązek Ci wystawić PIT'a, ale czy też wysłać/dostarczyć to nie wiem. Na pewno musisz się skontaktować w jakiś sposób z pracodawcą by uzgodnić jak go odebrać. Rozliczyć za Ciebie pewnie się nie rozliczy. Najważniejsze żebyś się jakoś z nim skontaktował.
Napisano 22 Kwiecień 200718 l Autor wlasnie nie wiedzialem czy to tez sie nazywa PIT :); no nic bede probowac sie skontaktowac :/ :/ dzieki pzdr
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto