Napisano 29 Kwiecień 200717 l Cóż moje umiejętności są małe a przez szacunek do tego forum nie będe zasyfiał finished works no więc tutaj dam swoje wypociny. Co prawda nie mam zamiaru już tego kończyć ale jakieś rady na przyszłośc się napewno przydadzą. http://img185.imageshack.us/img185/4084/render5xl9.png http://img185.imageshack.us/img185/609/render6gz3.png
Napisano 29 Kwiecień 200717 l całkiem ładnie ale ....... lewy klawisz nie opisany te przetłoczenia pod zegarem to głośniczek ?
Napisano 29 Kwiecień 200717 l czemu calosc nie rzuca cienia skoro wskazowki maja taki wielki? na drugim renderze przy otworach na gorze siatka chyba ma bugi material tego metalowego z drugiego renderu popraw (teraz jakies nieteges) sam model mi sie podoba :)
Napisano 29 Kwiecień 200717 l Autor Sorry ale nie rozumiem ani pierwszego ani drugiego. Żadnego głośniczka nie ma a z opisem to też nie wiem o co chodzi.
Napisano 29 Kwiecień 200717 l teraz chyba bedziesz wiedzial o co biega (mam nadzieje ;)) teraz nie moge otworzyc rendera z tylu (cos z linkiem chyba) to nie mam jak ci tego dokladnie wyjasnic :(
Napisano 29 Kwiecień 200717 l na pierwszym renderze masz na górze dwa guziczki, nity whatever, lewy nie ma symbolu a prawy ma (jakiś mikrofonik czy co tam) jeśli to pod spodem to głośniczki to powinny mieć jakieś otwory.
Napisano 29 Kwiecień 200717 l Autor No więc tak pomimo że renderowanie w mentalu na jakimś poziomie opanowałem to zoptymilizowałem czas renderowania poprzez pójście na łatwizne. Jeśli bym robił scene to bym się bardziej pobawił w rendering a tak to modelik oświetliłem tylko mapą HDRI bez żadnych innych śwateł :P. Cieni nie ma bo nie mają od czego powstać :P (no mogłem się postarać o jakieś światło). Ten głośniczek to tak naprawde symbol podświetlania tarczy :D. Tak w ogóle to modelując to zegarek wzorowałem się na orginale który gdzieś tam leży w moim pokoju. Próbowałem odwzorować ten realny zegar no i częsciowo mi się udało (tak myśle :P).
Napisano 29 Kwiecień 200717 l Hmmm, mi się nie podoba materiał drewna - raczej wygląda to na plastik i to troszkę wiejący tandetą;)
Napisano 30 Kwiecień 200717 l Autor No bo są cztery wskazówki jak w orginale. Ta czwarta jest od alarmu.
Napisano 1 Listopad 200816 l Zegar wygląda jak ręczna robota, czyli jest krzywy i widać podziały w środkowej części. To co się odbija na tarczy psuje cały efekt. No i shadery, dałeś takie glosy reflecion, że wygląda to jak błyszcząca skóra a nie metal albo drewno. Brak tła i podłoża, i żadnego cienia nie widać. Sorry,ale na razie nieco lipnie wygląda.
Napisano 1 Listopad 200816 l Autor lol czlowieku patrz na daty bo to stare i przedwojenne jest :P chyba ze Ty to z tych co obraza sie na jakis komentarz i szukasz wczesneijszych prac tej osoby ktora sie wkurzyla czy cos :P czasami mysle ze moderatrorzy powinni blokowac stare topici by dzieci nie musialy ich odkopywac
Napisano 14 Listopad 200816 l może jakbyś coś więcej wrzucił to by było co komentować. A moja ocena była rzetelna i obiektywna. Poparta argumentami. Bez żadnej złośliwości.
Napisano 14 Listopad 200816 l model prosty ,ale fajnie wyszedł ,jednego buga widze na renderze od tyłu ,prawy górny róg, nad wejściem na śrubke. Na materiałach i renderze sie nie znam ,więc sie nie odzywam. PS. Śrubek brakuje w tych otworkach z tyłu ;)
Napisano 14 Listopad 200816 l Autor Ja tam sie nie obrazam sa sam komentarz bo wiem ze to ma mase bledow itp jednak nie widze sensu w odkopywaniu starych topicow ktorych czas naprawde juz minal wieki temu. Nekroposting to nekroposting to tak jakbys teraz zaczal latac bo starych topicach z pomoca i zaczal odpowiadac na pytania ktore juz dawno uzyskaly odpowiedz.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto