Skocz do zawartości

Animacja wzdłuż scieżki w 3ds max


Kamael

Rekomendowane odpowiedzi

Mam takie pytanie, wie ktoś może w jaki sposób można zanimować coś takiego że obiekt typu loft (przekrój kwadrat) porusza się wzdłuż krzywej (wdłuż której powstał) tylko jego długość nie zajmuje całej krzywej, czyli tak jakby go po prostu przesuwać wzdłuż ścieżki i on się wraz z nią wygina. Taki jakby efekt pełzającego węża.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Zrób po prostu boxa a nastepnie: dodajesz modyfikator PathDeform -> Pick Path i wskazujesz sciezke po ktorej ma sie poruszac -> move to path, zeby przedmiot wskoczyl na sciezke -> zmieniajac Percent mozna ustawic obiekt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności