Gość spokojny Napisano 5 Maj 2007 Napisano 5 Maj 2007 Przy próbie połączenia (ze skeypa) z tel. stacjonarnym każdorazowo wyskakuje mi komunikat: ,,Wewnętrzny błąd, spróbuj ponownie (#9502)" - powoduje to automatycznie przerwanie połączenia. Jaki jest tego powód i w jaki sposób można to obejść/naprawić? Może do tego przyczynia sie fak, że już od kilku miesięcy nie formatowałem systemu (windows xp).
Hindus Napisano 5 Maj 2007 Napisano 5 Maj 2007 naprawde - wiem że to monopolisci etc i tez na nich narzekam ale podasz im numer to ci powiedza pewnie co jest przyczyna a wtedy zawsze łatwiej, oczywiscie jesli to ich wina a zazwyczaj tak jest :D
Gość spokojny Napisano 5 Maj 2007 Napisano 5 Maj 2007 ok dzięki :) Swoją drogą kiedy się to zmieni... tylko żeby nie było iż jeden monopolista jest zastępowany przez drugiego bo nadal się nic nie zmieni. Dobra kończę i już nie zaśmiecam forum ;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się