Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Przy próbie połączenia (ze skeypa) z tel. stacjonarnym każdorazowo wyskakuje mi komunikat: ,,Wewnętrzny błąd, spróbuj ponownie (#9502)" - powoduje to automatycznie przerwanie połączenia.

Jaki jest tego powód i w jaki sposób można to obejść/naprawić?

 

Może do tego przyczynia sie fak, że już od kilku miesięcy nie formatowałem systemu (windows xp).

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 710
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

tak, na telefon stacjonarny operatora tpsa

Napisano

jeszcze tylko różowej linii brakuje - ech...

Napisano

naprawde - wiem że to monopolisci etc i tez na nich narzekam ale podasz im numer to ci powiedza pewnie co jest przyczyna a wtedy zawsze łatwiej, oczywiscie jesli to ich wina a zazwyczaj tak jest :D

Napisano

ok dzięki :) Swoją drogą kiedy się to zmieni... tylko żeby nie było iż jeden monopolista jest zastępowany przez drugiego bo nadal się nic nie zmieni. Dobra kończę i już nie zaśmiecam forum ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności