Napisano 5 Maj 200718 l Przy próbie połączenia (ze skeypa) z tel. stacjonarnym każdorazowo wyskakuje mi komunikat: ,,Wewnętrzny błąd, spróbuj ponownie (#9502)" - powoduje to automatycznie przerwanie połączenia. Jaki jest tego powód i w jaki sposób można to obejść/naprawić? Może do tego przyczynia sie fak, że już od kilku miesięcy nie formatowałem systemu (windows xp).
Napisano 5 Maj 200718 l naprawde - wiem że to monopolisci etc i tez na nich narzekam ale podasz im numer to ci powiedza pewnie co jest przyczyna a wtedy zawsze łatwiej, oczywiscie jesli to ich wina a zazwyczaj tak jest :D
Napisano 5 Maj 200718 l ok dzięki :) Swoją drogą kiedy się to zmieni... tylko żeby nie było iż jeden monopolista jest zastępowany przez drugiego bo nadal się nic nie zmieni. Dobra kończę i już nie zaśmiecam forum ;)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto