ttaaddeekk Napisano 9 Maj 2007 Napisano 9 Maj 2007 dlaczego jak renderuje mape z-depth to nie ma Antyaliasing w obojetnie jakim renderze, konczy to sie tak ze musze redeowac 4x wieksze mape i zmniejszac zeby zachowac jakas jakosc
mirach Napisano 9 Maj 2007 Napisano 9 Maj 2007 Hm, mi na scanline wychodzilo w miare gladko. A co prawda to prawda, wvrayu nie umialem nic poradzic na brak antyaliasingu
greg_jg Napisano 9 Maj 2007 Napisano 9 Maj 2007 Zaznaczyłeś "Enable filtering" ? Mental`em wszystko ok :) - - - - Nie ma za co ;) 2
ttaaddeekk Napisano 9 Maj 2007 Autor Napisano 9 Maj 2007 dziala , dzieki, jakos przeoczylem ta opcje resp dla Ciebie greg :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się