Temporal Napisano 20 Maj 2007 Napisano 20 Maj 2007 Hej mam problem a mianowicie chodzi o to że chce zrobić drzewo za pomocą particle flow i mam np. galaz i gdzieś z boku plane'a (textura liscia +opacity) i galaz jako emiter wypuszcza particle na swojej powierzchni i teraz jak zrobic by emitowac ta sama galaz juz z tymi liscmi?
Lis Napisano 20 Maj 2007 Napisano 20 Maj 2007 hmm. musisz chyba zamienić particle na poly. do tego służy Create->compound object -> mesher
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się