Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam,

Mój problem nie jest związany czysto z modelowaniem 3d, ale nigdzie w sieci nie mogłem znaleźć bardziej odpowiedniego (polskiego) forum. Otóż, mam obiekt sphere (piłkę), który ma podaną masę (w reactor | properties) i wszystkie inne fizyczne ustawienia. Problem powstaje, gdy eksportuję to do Adobe Director i chcę tą piłkę podbić w górę, a ona obraca się tylko wtedy, kiedy zetknie się z podłożem, tzn. kiedy jest w górze zastyga jak kołek, gdy styka się z podłożem, obraca się minimalnie, a po odbiciu dalej się unieruchamia. Moje pytanie dotyczy tego, czy chodzi tutaj o jakieś ustawienia, które da się zmienić za pomocą reactora w 3ds maksie, czy trzeba napisać coś odnośnie tego w Lingo w Directorze? Chcę oczywiście, żeby piłka obracała się cały czas, gdy jest w ruchu.

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 806
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Ustawienia fizyczne dają mi dużo w directorze, bo wtedy Havok plugin traktuje je jako obiekty, których ruch trzeba symulować, a zatem podłoga, która ma masę 0 nie spada, natomiast piłka o masie 0.45kg odbija się od podłogi, z tym wyjątkiem, że nie nabiera rotacji. Tylko z tą rotacją jest problem i o to pytam.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności