Gość Voodooman Napisano 23 Listopad 2003 Napisano 23 Listopad 2003 No, coż.. w końcu nadszedł ten dzień kiedy pierwszy raz pokazuję swoją pracę szerszej publiczności. Wczoraj coś mnie uderzyło i postanowiłem wykonać rekonstrukcję Forum Trajana. Cóż to u licha jest? Rzymianie kochali wydawać forsę na biblioteki itp i fundneli sobie arcydzieło (tak na marginesie nic z niego nie zostało do czasów obecnych ;-). To co widzicie pod dołem jest to jedynie próbna scena mająca na celu zweryfikować co już robię dobrze, a co nie. CHCĘ TUTAJ ZAZNACZYĆ PEWNĄ RZECZ! Jestem początkujący w 3D, zabawę zacząłem w wakacje i jeszcze pewnie dużo muszę się nauczyć. Jeżeli coś na scenie się wam nie spodobało bardzo bym prosił o jakieś wyjaśnienia \"Jak to robić lepiej itp.\" Za wszystkie opinie z góry dziekuję. P.S Interesują mnie 3 zagadnienia: Światło, Modeling i Texturing
felav Napisano 23 Listopad 2003 Napisano 23 Listopad 2003 Objecty zabardzo sie wyrozniaa na tle tej sciany, zmien tex jednego albo drugieg, co to za odbicia dziwne. Jaki render?
dr Ug Napisano 23 Listopad 2003 Napisano 23 Listopad 2003 Bardzo nam milo, ze jako pierwsi mozemy ogladac Twoje prace. Dam Ci na wstepie kilka niezbednych rad: http://www.max3d.pl/forum/forumdisplay.php?fid=66
xMark Napisano 23 Listopad 2003 Napisano 23 Listopad 2003 hmm v-ray by sie przydal i od razu lepiej by wygladalo. ale pracka fajna :D i ladnie wykonana