Napisano 11 Czerwiec 200717 l Witam wszystkich, Mam problem z łączeniem obiektów w maxie 8. Stwożone modele muszę wyexporyować do formatu .dff ( tworzę domki do GTA Vice City), w tym formacie można zapisać tylko całkowicie spójny obiekt. Niestety po użyciu funkcji group albo assembly obiekty się rozłączają. Proszę o podanie mi dokładnej ścieżki ( dopiero uczę się 3ds maxa) do funkcji które rozwiązały by mój problem. Z góry dziękuję.
Napisano 11 Czerwiec 200717 l Hmmm... nie wiem jak to się będzie miało do tego co uzyskasz po eksporcie do .dff, ale rozwiązaniem będzie tutaj chyba przekonwertowanie obiektów do Editable Poly (klikamy prawym na obiekcie i wybieramy Convert to -> Editable Poly). Gdy już to zrobimy, mając zaznaczony jeden z obiektów, przechodzimy do zakładki Modify (zakładki u góry z prawej strony; pod paskiem narzędzi) i tutaj szukamy funkcji Attach. Klikamy guzik i następnie obiekt z którym chcemy połączyć ten obecnie zaznaczony (który także musi być Editable Poly) Pozdrawiam;)
Napisano 12 Czerwiec 200717 l Autor Hmmm... nie wiem jak to się będzie miało do tego co uzyskasz po eksporcie do .dff, ale rozwiązaniem będzie tutaj chyba przekonwertowanie obiektów do Editable Poly (klikamy prawym na obiekcie i wybieramy Convert to -> Editable Poly). Gdy już to zrobimy, mając zaznaczony jeden z obiektów, przechodzimy do zakładki Modify (zakładki u góry z prawej strony; pod paskiem narzędzi) i tutaj szukamy funkcji Attach. Klikamy guzik i następnie obiekt z którym chcemy połączyć ten obecnie zaznaczony (który także musi być Editable Poly) Pozdrawiam;) Dzięki za pomoc. Wreszcie ktoś mi pomógł. Respekt +.
Napisano 29 Marzec 200915 l a jak rozdzielic pozniej te obiekty....?? Wchodzimy w selekcje Element ( lub inny rodzaj ), a później Detach i Detach to object.
Napisano 13 Kwiecień 200915 l A da się w ten sposób połączyć te obiekty, aby tworzyły one jedną bryłę, tak, aby po dodaniu np. TurboSmooth, były wygładzane niczym jeden obiekt? Jeśli się da to jak?
Napisano 13 Kwiecień 200915 l Edit poly - zaznacz polygony ktore maja byc polaczone i funkcja bridge jest wiele mozliwosci mozna tez laczyc vertex za pomoca target weld lub collapse ale przy tym jest wiecej bawienia sie jak cie to interesuje to poszukaj gdzies na necie tego jest pelno. ogolnie to jest bardzo wiele tutoriali o modelowaniu ;]