Napisano 17 Czerwiec 200717 l czy ma ktos może tutka w którym opisuje się jak rigować bardziej skomplikowane struktury? (dużo zależności itp...)
Napisano 17 Czerwiec 200717 l Hmmm... a czym sie rozni duza ilosc od malej ilosci, poza iloscia? ;) Uzywasz tych samych narzedzi. Wybierz odpowiedni dzial softowy, podaj jakis konkretny przyklad co chcesz zrobic i bedziemy myslec:)
Napisano 17 Czerwiec 200717 l Autor Myślę że nie ma sensu zaczynać nowego wątku... Więc chciałbym zriggować mecha. Gdzies na youtube widziałem zaje.... zriggowanego mecha z 3d-palace (http://2dpalace.com/cgshop/product_info.php?cPath=22&products_id=30&osCsid=6d608f8efaadc09aeedf570bba69e78a dokładnie tego). Wszystko było realistyczne, przy każdym kroku pracowały tłoki, uginały się sprężyny i wszystko do wszystkiego pasowało. Jak narazie znajduje tylko tuty w których można jedynie zginać kolana, palce etc. Nie wiem natomiast jak zrigować taki np. tłoczek. Wiem że to kupa nauki ale ja nawet nie wiem skąd się tego nauczyć moge (oprocz F1 xD) PS: Co do softu, siedze już w maxie ale słyszałem że do animacji XSI jest najlepszy. Jest sens uczyć 2 się programów w tym samym czasie? edit: Pomoże ktoś?
Napisano 11 Lipiec 200717 l http://www.3dnuts.com/tutorials/robotrigging/rigging_robot_joints.shtml p.s. ucz sie tylu programow ile mozesz...
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto