makler Napisano 17 Czerwiec 2007 Napisano 17 Czerwiec 2007 Siemka ;) Od kilku dni sobie tak myślę o animacji, krótkometrażowej, hmmm tak około 4-6 minut. Nie mam namyśli jednak zwykłej, jakiejkolwiek animacji, chodzi mi o animacje CS (Counter Strike). Ci co grają w tą giereczke :D to wiedzą co to CS - movie (fragi, jakość, pomysł, intro, outro), jednak nie powstał jeszcze żaden film w formie animacji który przedstawiałby krótką historyje... Sam gram i klan posiadam a zwykły film już kiedyś zrobiłem :) teraz więc myślałem o czymś troche lepszym, czymś czego jeszcze nie ma, praktycznie ... Problem jest w tym, że ja jestem początkującym grafikiem 3d i moje modelowanie ogranicza się do "własnego pokoju, budynku = box" Nad scenariuszem już trochę myślałem i mam kilka konkretnych pomysłów, nad samą animacją mógłbym pracować ale modelowanie ... Uważam więc, że mógłbym zebrać ekipe od 6 do 8 osób a potem zajęlibyśmy się tym projektem... Chciałbym tylko, żebyście wyrazili swoje opinie na ten temat i czy byłyby osoby chętne które w miarę sie znają na 3d - nie muszą być to osoby bardzo zaawansowane, które 3d mają w najmniejszym palcu. Wydaje mi się, że prace nad takimi i podobnymi projektami to dobry pomysł ponieważ zdobywamy doświadczenie przy pracy w grupie a i wiedza również się powiększa. Szczegóły oczywiście bym wyjaśnił jak to ma wyglądać dokładniej, tylko nie wiem jak na do tego podejdziecie, a więc czekam na wasze opinie i odpowiedzi :) pzdr ;)
makler Napisano 17 Czerwiec 2007 Autor Napisano 17 Czerwiec 2007 Ech :D ale mi nie chodzi o film z fragami zwykły tylko normalny z fabułą lae taki krótkometrażowy ...
Master Kiełbaster Napisano 17 Czerwiec 2007 Napisano 17 Czerwiec 2007 to w końcu animacja 3d czy film, taki krótkometrażowy z CSa ? :P Bo jedno drugie chiba wyklucza...
makler Napisano 17 Czerwiec 2007 Autor Napisano 17 Czerwiec 2007 chodzi mi o animacje, ale postacie z cs'a, i lokalizacje = mapa, najlepiej d2