Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Zajmuje się eksportowaniem scen z 3d-maxa do własnego formatu pliku i mam mały problem.

 

Pytanie: Jak w maxscripcie wyeksportować materiał do pliku bmp lub jpeg. Czy istnieje wogóle taka możliwość??

 

Z góry dziękuje!

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 1,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Nie jestem pewien czy rozumiem pytanie. Chodzi o wyeksportowanie tekstury gotowej do mapowania? Cos jak texporter?

Napisano

Chodzi o to że tworze skrypt eksportujący bryły do pliku w maxscripcie.

Bryły te wyświetlam w swoim programie napisanym pod openGL-a. Chodzi o to żeby mi mój script eksportował również tekstury które ja sobie w 3dmax-ie nałoże na te bryły do takiego formatu żebym mógł je pod openGL-em wczytać. W tutorialach czytałem i nic nie moge na ten temat znaleźć. 3dmax ma swoje tekstury zapisane w plikach jpeg ale są złych rozmiarów, ponieważ rozmiar tekstury wczytywany w openGL-u musi być potęgą dwójki i tekstura taka musi być kwadratowa. Poprostu nie wiem co zrobić. Bo nie na tym ma mój skrypt polegać że tekstury będe sobie wrzucał do painta i zmianiał rozdzielczość.

 

 

Dziękuje uprzejmie za uwage!!!

Napisano

Poszukaj na www.scriptspot.com, wydaje mi sie ze powinno tam cos takiego byc. Gdyby nie udalo sie znalesc moge taki skrypt napisac.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności