Gość peper Napisano 25 Listopad 2003 Napisano 25 Listopad 2003 Zajmuje się eksportowaniem scen z 3d-maxa do własnego formatu pliku i mam mały problem. Pytanie: Jak w maxscripcie wyeksportować materiał do pliku bmp lub jpeg. Czy istnieje wogóle taka możliwość?? Z góry dziękuje!
lechoo Napisano 25 Listopad 2003 Napisano 25 Listopad 2003 Nie jestem pewien czy rozumiem pytanie. Chodzi o wyeksportowanie tekstury gotowej do mapowania? Cos jak texporter?
Gość peper Napisano 25 Listopad 2003 Napisano 25 Listopad 2003 Chodzi o to że tworze skrypt eksportujący bryły do pliku w maxscripcie. Bryły te wyświetlam w swoim programie napisanym pod openGL-a. Chodzi o to żeby mi mój script eksportował również tekstury które ja sobie w 3dmax-ie nałoże na te bryły do takiego formatu żebym mógł je pod openGL-em wczytać. W tutorialach czytałem i nic nie moge na ten temat znaleźć. 3dmax ma swoje tekstury zapisane w plikach jpeg ale są złych rozmiarów, ponieważ rozmiar tekstury wczytywany w openGL-u musi być potęgą dwójki i tekstura taka musi być kwadratowa. Poprostu nie wiem co zrobić. Bo nie na tym ma mój skrypt polegać że tekstury będe sobie wrzucał do painta i zmianiał rozdzielczość. Dziękuje uprzejmie za uwage!!!
lechoo Napisano 26 Listopad 2003 Napisano 26 Listopad 2003 Poszukaj na www.scriptspot.com, wydaje mi sie ze powinno tam cos takiego byc. Gdyby nie udalo sie znalesc moge taki skrypt napisac.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się