Charzak Napisano 22 Czerwiec 2007 Napisano 22 Czerwiec 2007 Witam, Mam pewien problem a mianowicie jak zrobić kurz? Nie chodzi mi o kurz na meblach tylko np jak samochód jedzie po piaszczystej drodze i zostawia za sobą kłęby kużu. jak coś takiego zrobić w 3dsmax żeby to bardzo realistycznie wyglądało?
troglodyta Napisano 22 Czerwiec 2007 Napisano 22 Czerwiec 2007 Jeśli jest Ci to potrzebne do animacji to najlepiej pobawić się particlami. Ale jeśli chodzi o nieruchomy obraz to najprostszym sposobem jest użycie "volume fog" w zakładce environment/atmosphere. Przyłożyć parę gizm za autem i pokombinować z ustawieniami vol fog.
vv3k70r Napisano 22 Czerwiec 2007 Napisano 22 Czerwiec 2007 particle-zroznicowane, raczej duze kule z duzym bumpem smoke, na to duze ziarno i laczenie z warstwa koloru jako overlay, wyglada wtedy jak cieniowany, unoszacy sie w powietrzu kurz, a nie zlicza sie za dlugo, w miare potrzeby zwiekszenia jakosci dodaje sie wiecej zroznicowanych particli i rozne ziarna, ale dla kurzu praktycznei zawsze ziarno musi byc... i sposob mieszania z obrazem oparty na zmianie jasnosci i filtrowaniu koloru...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się