Skocz do zawartości

Kurz - cząsteczki i tekstura


Charzak

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Mam pewien problem a mianowicie jak zrobić kurz? Nie chodzi mi o kurz na meblach tylko np jak samochód jedzie po piaszczystej drodze i zostawia za sobą kłęby kużu. jak coś takiego zrobić w 3dsmax żeby to bardzo realistycznie wyglądało?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jeśli jest Ci to potrzebne do animacji to najlepiej pobawić się particlami. Ale jeśli chodzi o nieruchomy obraz to najprostszym sposobem jest użycie "volume fog" w zakładce environment/atmosphere. Przyłożyć parę gizm za autem i pokombinować z ustawieniami vol fog.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

particle-zroznicowane, raczej duze kule z duzym bumpem smoke, na to duze ziarno i laczenie z warstwa koloru jako overlay, wyglada wtedy jak cieniowany, unoszacy sie w powietrzu kurz, a nie zlicza sie za dlugo, w miare potrzeby zwiekszenia jakosci dodaje sie wiecej zroznicowanych particli i rozne ziarna, ale dla kurzu praktycznei zawsze ziarno musi byc... i sposob mieszania z obrazem oparty na zmianie jasnosci i filtrowaniu koloru...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności