Napisano 27 Listopad 200321 l będę renderował sofe lub kanape jak kto woli, chodzi mi o stworzenie bardzo i to bardzo realistycznego materiału obicia, może to być skóra, ale bardziej chodzi mi o materiał \"materiałowy\", bo wydaje mi się że problem będzie polegał na mixach w material editor, ...
Napisano 3 Grudzień 200321 l A moze jakos konkretniej, pokaz material ktory narazie masz, ja bym proponowwał brazilowgo velveta, jakoś bardzo go lubiłem zawsze...
Napisano 3 Grudzień 200321 l Materiał.. hmm... dziedzina głęboka i szeroka i tyle możliwości jak i dowolności... Z mojej strony. Na pewno falloff. Jeśli mixy to też falloff na masce miksowania. Na pewno bump (zagnioty, załamania i te drobne porowatości w fakturze materiału). Najlepeij fotka z materiałem zbliżonym do tego który chcesz zrobić, i potem starać się go odwzorować. A tak w ogóle, to dawaj rendery testowe i pisz co chcesz zmienić... gdybyś nie wiedział jak, pomożemy. A jak nie wiesz co zmienić, to już my Ci wytkniemy wszelkie niedoróbki.. spokojna głowa :)
Napisano 14 Grudzień 200321 l Autor Tu jest użmateriał którego uzyje, zastosowałem falloff\'a, ale za bardzo i tak go nie rozumie, więc jak ktoś może mi cos na ten temat owiedzieć, albo wskazać jakąś pomoc to bardzo bym był wdzięczny, na razie dzięki
Napisano 14 Grudzień 200321 l Autor poczytałem, więc mniej więcej wiem co się świeci, reszta przyjdzie z czasem, dzięki
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto