Hideo Napisano 3 Lipiec 2007 Napisano 3 Lipiec 2007 Mam prosty model 3d składajacy się z jednej wymodelowanej bryły. Czasami coś mi nie wychodzi i zamiast undo chciałbym usunac kilka wielokatów. Pozostaje po nich dziura w modelu. Jak ja szybko "zalepic", nie korzystajac z funkcji create i recznego dziergania wielokatow?
Master Kiełbaster Napisano 3 Lipiec 2007 Napisano 3 Lipiec 2007 border -> cap , edge _> bridge. polecam, master kiełbaster
Hideo Napisano 3 Lipiec 2007 Autor Napisano 3 Lipiec 2007 Wow, odp. po mniej niż minucie :D. Big thx.
Master Kiełbaster Napisano 3 Lipiec 2007 Napisano 3 Lipiec 2007 Waga znajduje się pod avatarem, kkthxbai 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się