Napisano 28 Listopad 200321 l Kolejne zadanie bedzie polegac na napisaniu skryptu ktory bedzie tworzyl proste area light. Najprostsza metoda to umiescic w kazdym z wierzcholkow mesha po jednym swietle omni. Dodatkowo niech wszystkie swiatla beda tworzone jako instancje (czyli zmiana jakiegos parametru w jednym powoduje taka sama zmiane w pozostalych). Mozecie tez dodac mozliwosc tworzenia swiatla w co ktoryms wierzcholku lub okreslenia maksymalnej liczby swiatel, pozostawiam to Wam podobnie jak rodzaj interfejsu, moze byc utility, macroscript lub bez jakichkolwiek kontrolek. Jak zczytac po kolei pozycje wszystkich vertexow znajdziecie w helpie w rozdziale How To ... Output Geometry Data To Text File - Part One. Instancje obiektu tworzy sie analogicznie do kopiowania np. tak: a = omnilight() b = instance a Deadline 8 grudnia. Mysle ze tamat jest dosc prosty a przy okazji efektowny, takim prostym sposobem mozna osiagnac naprawde fajne efekty. Skrypty ja zwykle wysylajcie na maila. Powodzenia.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto