lechoo Napisano 28 Listopad 2003 Napisano 28 Listopad 2003 Kolejne zadanie bedzie polegac na napisaniu skryptu ktory bedzie tworzyl proste area light. Najprostsza metoda to umiescic w kazdym z wierzcholkow mesha po jednym swietle omni. Dodatkowo niech wszystkie swiatla beda tworzone jako instancje (czyli zmiana jakiegos parametru w jednym powoduje taka sama zmiane w pozostalych). Mozecie tez dodac mozliwosc tworzenia swiatla w co ktoryms wierzcholku lub okreslenia maksymalnej liczby swiatel, pozostawiam to Wam podobnie jak rodzaj interfejsu, moze byc utility, macroscript lub bez jakichkolwiek kontrolek. Jak zczytac po kolei pozycje wszystkich vertexow znajdziecie w helpie w rozdziale How To ... Output Geometry Data To Text File - Part One. Instancje obiektu tworzy sie analogicznie do kopiowania np. tak: a = omnilight() b = instance a Deadline 8 grudnia. Mysle ze tamat jest dosc prosty a przy okazji efektowny, takim prostym sposobem mozna osiagnac naprawde fajne efekty. Skrypty ja zwykle wysylajcie na maila. Powodzenia.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się