Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Kolejne zadanie bedzie polegac na napisaniu skryptu ktory bedzie tworzyl proste area light. Najprostsza metoda to umiescic w kazdym z wierzcholkow mesha po jednym swietle omni. Dodatkowo niech wszystkie swiatla beda tworzone jako instancje (czyli zmiana jakiegos parametru w jednym powoduje taka sama zmiane w pozostalych). Mozecie tez dodac mozliwosc tworzenia swiatla w co ktoryms wierzcholku lub okreslenia maksymalnej liczby swiatel, pozostawiam to Wam podobnie jak rodzaj interfejsu, moze byc utility, macroscript lub bez jakichkolwiek kontrolek.

 

Jak zczytac po kolei pozycje wszystkich vertexow znajdziecie w helpie w rozdziale How To ... Output Geometry Data To Text File - Part One.

Instancje obiektu tworzy sie analogicznie do kopiowania np. tak:

a = omnilight()

b = instance a

 

Deadline 8 grudnia. Mysle ze tamat jest dosc prosty a przy okazji efektowny, takim prostym sposobem mozna osiagnac naprawde fajne efekty. Skrypty ja zwykle wysylajcie na maila.

Powodzenia.

  • Wyświetleń 1,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.