Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

No wiec powrocilem do przygody z grafa 3d i na rozgrzewke wymodelowalem sobie czajnik http://www.kalisz.mm.pl/~pain/szarak.png no i tu jest pies pogrzebany. Licze ze pomozeci mi jakos wyeksponowac ten obiekt bo nie wiem jak za to sie zabrac. Nie mam zamiaru robic calej scenki a studio wedlug mnie sa nudne i nie ma co ukrywac ze tez mi nie zabardzo wychodza. Nie chce studia nie chce sceny no to sobie mysle HDRI tylko jakos z tego tez zadowolony nie jestem no i wkurza mnie za na odbiach obiektu zawsze lapia sie czarne miejsca z mapy HDRI (mam nadzieje ze wiecie o co mi chodzi).

 

To co znajda sie jakies rady? Mam zamiar renderowac w mentalu wiec jakies naprowadzenie na materialy mile widziane.

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Matko teapot :-). Aha bo ty to pewnie robisz pod nową wersję maxa bo tamten teapot to już przestarzały i chcą go wymienić :-). Nie no żartuje. Fajny czajnik.

Napisano

No jakos nie dopatrzylem sie opisu jak stworzyc tego bumpa ale niewaze.

 

Zrobilem taki tescik i material bez bumpa (coz w ogrinale czajnik ten bardziej odbija i sie rozni troche od tego tweetego wiec kombinuje narazie cos swojego) no i wkurza mnie to czarne odbicie na czajniku http://www.kalisz.mm.pl/~pain/color.png Wszystkie HDRI takie sa? przez takie cos wyglada jakby sufit byl czarny

Tak sie zastanawiam czy nie dodac troche brudy i uzyskac efekt juz uzytkowanego przedmiotu tylko tutaj znowu problem ze nie wiem jak sie za to zabrac

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności