Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

No wiec powrocilem do przygody z grafa 3d i na rozgrzewke wymodelowalem sobie czajnik http://www.kalisz.mm.pl/~pain/szarak.png no i tu jest pies pogrzebany. Licze ze pomozeci mi jakos wyeksponowac ten obiekt bo nie wiem jak za to sie zabrac. Nie mam zamiaru robic calej scenki a studio wedlug mnie sa nudne i nie ma co ukrywac ze tez mi nie zabardzo wychodza. Nie chce studia nie chce sceny no to sobie mysle HDRI tylko jakos z tego tez zadowolony nie jestem no i wkurza mnie za na odbiach obiektu zawsze lapia sie czarne miejsca z mapy HDRI (mam nadzieje ze wiecie o co mi chodzi).

 

To co znajda sie jakies rady? Mam zamiar renderowac w mentalu wiec jakies naprowadzenie na materialy mile widziane.

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Matko teapot :-). Aha bo ty to pewnie robisz pod nową wersję maxa bo tamten teapot to już przestarzały i chcą go wymienić :-). Nie no żartuje. Fajny czajnik.

Napisano
  • Autor

Tweety moglbys mi tego bumpa podrzucic? Szukam na googlach ale takich krech to nigdy znalezc nie moge :P. BTW a enviroment do tej pracki jak zrobiles?:>

Napisano
  • Autor

No jakos nie dopatrzylem sie opisu jak stworzyc tego bumpa ale niewaze.

 

Zrobilem taki tescik i material bez bumpa (coz w ogrinale czajnik ten bardziej odbija i sie rozni troche od tego tweetego wiec kombinuje narazie cos swojego) no i wkurza mnie to czarne odbicie na czajniku http://www.kalisz.mm.pl/~pain/color.png Wszystkie HDRI takie sa? przez takie cos wyglada jakby sufit byl czarny

Tak sie zastanawiam czy nie dodac troche brudy i uzyskac efekt juz uzytkowanego przedmiotu tylko tutaj znowu problem ze nie wiem jak sie za to zabrac

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności