Napisano 11 Lipiec 200717 l No wiec powrocilem do przygody z grafa 3d i na rozgrzewke wymodelowalem sobie czajnik http://www.kalisz.mm.pl/~pain/szarak.png no i tu jest pies pogrzebany. Licze ze pomozeci mi jakos wyeksponowac ten obiekt bo nie wiem jak za to sie zabrac. Nie mam zamiaru robic calej scenki a studio wedlug mnie sa nudne i nie ma co ukrywac ze tez mi nie zabardzo wychodza. Nie chce studia nie chce sceny no to sobie mysle HDRI tylko jakos z tego tez zadowolony nie jestem no i wkurza mnie za na odbiach obiektu zawsze lapia sie czarne miejsca z mapy HDRI (mam nadzieje ze wiecie o co mi chodzi). To co znajda sie jakies rady? Mam zamiar renderowac w mentalu wiec jakies naprowadzenie na materialy mile widziane.
Napisano 11 Lipiec 200717 l może coś w tym guście? materiał metalu opisałem w tym tutorialu: http://www.max3d.pl/tut.php?id=293 Pozdrawiam
Napisano 11 Lipiec 200717 l Matko teapot :-). Aha bo ty to pewnie robisz pod nową wersję maxa bo tamten teapot to już przestarzały i chcą go wymienić :-). Nie no żartuje. Fajny czajnik.
Napisano 11 Lipiec 200717 l Autor Tweety moglbys mi tego bumpa podrzucic? Szukam na googlach ale takich krech to nigdy znalezc nie moge :P. BTW a enviroment do tej pracki jak zrobiles?:>
Napisano 11 Lipiec 200717 l bump jest przecież opisany. to noise w photoshopie z motion blur. a env to zwykła mapa hdri. mapy: http://www.max3d.pl/show.php?id=hdri
Napisano 11 Lipiec 200717 l Autor No jakos nie dopatrzylem sie opisu jak stworzyc tego bumpa ale niewaze. Zrobilem taki tescik i material bez bumpa (coz w ogrinale czajnik ten bardziej odbija i sie rozni troche od tego tweetego wiec kombinuje narazie cos swojego) no i wkurza mnie to czarne odbicie na czajniku http://www.kalisz.mm.pl/~pain/color.png Wszystkie HDRI takie sa? przez takie cos wyglada jakby sufit byl czarny Tak sie zastanawiam czy nie dodac troche brudy i uzyskac efekt juz uzytkowanego przedmiotu tylko tutaj znowu problem ze nie wiem jak sie za to zabrac
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto