Napisano 28 Lipiec 200717 l Witam Właśnie zaczynam robić postacie do takiej jednej gierki, dość ubogiej (uczymy się ). Jeżeli szystko wypali to bedzie można sobie wpisać w folio. Gra ma mieć dość bajkowy klimat, platwormówka. Zrobiłem główną postać, żabe, 800 poly. (siatka) http://img444.imageshack.us/img444/9646/juz2qe3.jpg
Napisano 28 Lipiec 200717 l zabka git siatka od niej juz troche mniej, przydalby sie textures bo to sie liczy głownie w modelach
Napisano 28 Lipiec 200717 l Autor Zapodaje poskłądane jako tako UV. http://img444.imageshack.us/img444/7462/siatkaig5.jpg mario, spoko zabiore sie za to i tego też się najbardziej obawiam pozdro
Napisano 29 Lipiec 200717 l Autor Wymęczyłem tekstury brushem, http://aycu14.webshots.com/image/23053/2004790898650725377_rs.jpg co poprawić ?
Napisano 29 Lipiec 200717 l nie jest zle, jak do takiej cartonow dziecej gry w sam raz, ale... na Twoim miejscu ujołbym torche triów z plecaka i jak sie da z innych miesc a umiescil je na oczach bo straszni razi ich kanciastosc a mozna powiedzec ze przez swa wielkosc są jakby "pierwszo planowe"
Napisano 5 Sierpień 200717 l Autor Witam Narazie teksturki to wygladaja tak, próbuje teraz dodać detal. Chciałem zrobić pofalowaną koszule (łanie zcieniować i rozjaśnić fałdki) ale jakoś nie wiem, Mógł by mnei ktoś wesprzeć tutorialem. Był bym bardzo wdzędzny. Teraz linki: http://img216.imageshack.us/img216/2060/juz3vu3.jpg widze te rece do wymiany, ciemne smugi, nie wyszło mi to.
Napisano 5 Sierpień 200717 l Bardziej podobała mi się jakoś wersja bez koszulki :) Tzn na ubranku są te paski które nie są najwyższych lotów.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto