Gość hkonar Napisano 7 Grudzień 2003 Napisano 7 Grudzień 2003 Witam. Pierwszy pokazuje moj twor szerszej publicznosci, wiec prosilbym o wyrozumialosc. Oczywiscie przyjme wszelka krytyke bo dopiero zaczynam moja przygode 3dmax. To co tu widac pod spodem mialo wygladac bardzo realistycznie a nie wyglada:) Napewno chcialbym poprawic oswietlenie i tekstury, ale nie zabardzo wiem jak sie do tego zabrac. Pozatym moze ktos ma pomysl jak zrobic kilwater. Moj jest z czasteczek ale wyglada raczej mizernie, moze sa jakies inne, prostrze/lepsze metody. I jeszcze cos, od jakiegos czasu probuje zdobyc jakiegos dobrego renderera ale nic nie chce dzialac. -final render, jak sie laduje robi mi sie czarny ekran i d... -brazil jak zaczynam renderowac wiesza mi sie komp -vray, na poczatku dzialal... i nagle przestal, wywala mi 3dmax (sciagalem juz kilka wersji, w kazdej jest tak samo) jakie sa jeszcze inne dobre plugi? Bylbym wdzieczny za linki skad mozna sobie takie cuda sciagnac.
Batou Napisano 7 Grudzień 2003 Napisano 7 Grudzień 2003 Fajny klimat. Ja po pierwsze poprawiłbym kompozycję, bo bez tego nawet świetnie wykonana praca jest kiepska. A jeśli chodzi o kil... coś tam, to możesz to zrobić cząsteczkami z tymże po pierwsze musi być ich więcej, a po drugie dobrze by było jakby były wyrenderowane z motionblurem (i koniecznie wyłącz rzucane przez nie ciecie). Poza tym brakuje mi tu fal. Wiem że morze ma być spokojne, ale bez przesady. Popracujesz jeszcze troszkę nad tą pracą i będzie bardzo fajnie. Jeśli chodzi o rendery to radziłbym ci renderować w standardowym scanline. Jeśli stateczek ma być tak oddalony jak jest teraz to nie widzę potrzeby stosowania GI. Kaustyka możesz sobie dodać teksturką.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się