Gość IrON Napisano 8 Grudzień 2003 Napisano 8 Grudzień 2003 cholera ile siedze w 3ds nie wiem, jak zrobic porzadnie twarz w surface - robie poszczegolne profile twarzy z linii, potem je lacze w jeden wielki ksztalt twarzy (jeden obiekt), a tu nadal pojawia mi sie jakies glupie dziura w jakiejs czesci - moze te linie sa zle polaczone - no ale sam nie wiem - czekam na porade...
dr Ug Napisano 8 Grudzień 2003 Napisano 8 Grudzień 2003 Porada nr 1: przeczytaj regulamin i sie dostosuj. Witam na forum, gdzie panuja pewne zasady. Porada nr 2 (do ktorej sam bys doszedl po przeczytaniu regulaminu): przeczytaj FAQ, gdzie VGT ladnie opisal problemy zwiazane z Surface, oraz sposoby, jak sobie z nimi radzic. Porada nr 3: przeczytaj regulamin, szczegolnie czesc o zadawaniu pytan i nazywaniu watkow. Porada nr 4 (do ktorej sam bys doszedl, po poradzie nr 3): lepiej przedstawiaj swoj problem, najlepiej zamieszczajac jakies screeny. Jasnowidz umarl, wiec nie wiemy, czy problemy pojawiaja sie z powodu braku jednego vertexa, czy odwroconej kolejnosci. Porada nr 5: przeczytaj regulamin, jezeli jeszcze tego nie zrobiles, a jezeli zrobiles, to przeczytaj jeszcze raz. (ja go czytam codziennie przed snem) ;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się