Napisano 8 Grudzień 200321 l cholera ile siedze w 3ds nie wiem, jak zrobic porzadnie twarz w surface - robie poszczegolne profile twarzy z linii, potem je lacze w jeden wielki ksztalt twarzy (jeden obiekt), a tu nadal pojawia mi sie jakies glupie dziura w jakiejs czesci - moze te linie sa zle polaczone - no ale sam nie wiem - czekam na porade...
Napisano 8 Grudzień 200321 l Porada nr 1: przeczytaj regulamin i sie dostosuj. Witam na forum, gdzie panuja pewne zasady. Porada nr 2 (do ktorej sam bys doszedl po przeczytaniu regulaminu): przeczytaj FAQ, gdzie VGT ladnie opisal problemy zwiazane z Surface, oraz sposoby, jak sobie z nimi radzic. Porada nr 3: przeczytaj regulamin, szczegolnie czesc o zadawaniu pytan i nazywaniu watkow. Porada nr 4 (do ktorej sam bys doszedl, po poradzie nr 3): lepiej przedstawiaj swoj problem, najlepiej zamieszczajac jakies screeny. Jasnowidz umarl, wiec nie wiemy, czy problemy pojawiaja sie z powodu braku jednego vertexa, czy odwroconej kolejnosci. Porada nr 5: przeczytaj regulamin, jezeli jeszcze tego nie zrobiles, a jezeli zrobiles, to przeczytaj jeszcze raz. (ja go czytam codziennie przed snem) ;)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto