Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Więc amm pytanie. Jak modelować i - co najważniejsze - teksturować teren do gry RPG. Mniej więcej jak teren wymodelować wiem ( plane + noise + wprawna ręka i wyczucie modelatora ) ale jak wiadomo teren musi być wykonany prawie idealnie by nie było niedoróbek, czy, żeby nie był zbyt zżerający pamięć PC''ta :D

 

Z góry dzięki za odpowiedzi ^^

 

A i jeszcze, jak teksturować budynki, ale to na marginesie :)

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Noise

Box UVW mapping

Vertex Paint

Do różnych kolorów vertex'ów gra przypisuje inny zestaw tekstur/masek.

Malujesz w vertexpaincie kolorem tekxturki. Zazwyczaj Edytory do gier maja już terrain editor z edytorem tekstur. Zazwyczaj na tym samym polega(kolorze vertexów)

 

A budynki to zwykły UVW unwrap i wstawienie go w edytorze leveli w odpowienie miejsce.

Napisano
  • Autor
Noise

Box UVW mapping

Vertex Paint

Do różnych kolorów vertex'ów gra przypisuje inny zestaw tekstur/masek.

Malujesz w vertexpaincie kolorem tekxturki. Zazwyczaj Edytory do gier maja już terrain editor z edytorem tekstur. Zazwyczaj na tym samym polega(kolorze vertexów)

 

A budynki to zwykły UVW unwrap i wstawienie go w edytorze leveli w odpowienie miejsce.

 

A jak wczytać teksture o tego painta? reszte rozgryze, ale tego nie moge znalesc i nie ma tego w reference files, albo ja zle patrze :/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności