Napisano 19 Sierpień 200717 l Więc amm pytanie. Jak modelować i - co najważniejsze - teksturować teren do gry RPG. Mniej więcej jak teren wymodelować wiem ( plane + noise + wprawna ręka i wyczucie modelatora ) ale jak wiadomo teren musi być wykonany prawie idealnie by nie było niedoróbek, czy, żeby nie był zbyt zżerający pamięć PC''ta :D Z góry dzięki za odpowiedzi ^^ A i jeszcze, jak teksturować budynki, ale to na marginesie :)
Napisano 19 Sierpień 200717 l http://www.joeschmidt.com/img/einstein-google.jpg a tak poza tym to chyba za mało informacji podałeś....
Napisano 19 Sierpień 200717 l Noise Box UVW mapping Vertex Paint Do różnych kolorów vertex'ów gra przypisuje inny zestaw tekstur/masek. Malujesz w vertexpaincie kolorem tekxturki. Zazwyczaj Edytory do gier maja już terrain editor z edytorem tekstur. Zazwyczaj na tym samym polega(kolorze vertexów) A budynki to zwykły UVW unwrap i wstawienie go w edytorze leveli w odpowienie miejsce.
Napisano 19 Sierpień 200717 l Autor Noise Box UVW mapping Vertex Paint Do różnych kolorów vertex'ów gra przypisuje inny zestaw tekstur/masek. Malujesz w vertexpaincie kolorem tekxturki. Zazwyczaj Edytory do gier maja już terrain editor z edytorem tekstur. Zazwyczaj na tym samym polega(kolorze vertexów) A budynki to zwykły UVW unwrap i wstawienie go w edytorze leveli w odpowienie miejsce. A jak wczytać teksture o tego painta? reszte rozgryze, ale tego nie moge znalesc i nie ma tego w reference files, albo ja zle patrze :/
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto