Skocz do zawartości

Pytanie : Teren do Gry i budynki


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Więc amm pytanie. Jak modelować i - co najważniejsze - teksturować teren do gry RPG. Mniej więcej jak teren wymodelować wiem ( plane + noise + wprawna ręka i wyczucie modelatora ) ale jak wiadomo teren musi być wykonany prawie idealnie by nie było niedoróbek, czy, żeby nie był zbyt zżerający pamięć PC''ta :D

 

Z góry dzięki za odpowiedzi ^^

 

A i jeszcze, jak teksturować budynki, ale to na marginesie :)

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Noise

Box UVW mapping

Vertex Paint

Do różnych kolorów vertex'ów gra przypisuje inny zestaw tekstur/masek.

Malujesz w vertexpaincie kolorem tekxturki. Zazwyczaj Edytory do gier maja już terrain editor z edytorem tekstur. Zazwyczaj na tym samym polega(kolorze vertexów)

 

A budynki to zwykły UVW unwrap i wstawienie go w edytorze leveli w odpowienie miejsce.

Napisano
Noise

Box UVW mapping

Vertex Paint

Do różnych kolorów vertex'ów gra przypisuje inny zestaw tekstur/masek.

Malujesz w vertexpaincie kolorem tekxturki. Zazwyczaj Edytory do gier maja już terrain editor z edytorem tekstur. Zazwyczaj na tym samym polega(kolorze vertexów)

 

A budynki to zwykły UVW unwrap i wstawienie go w edytorze leveli w odpowienie miejsce.

 

A jak wczytać teksture o tego painta? reszte rozgryze, ale tego nie moge znalesc i nie ma tego w reference files, albo ja zle patrze :/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności