_Arti_ Napisano 19 Sierpień 2007 Napisano 19 Sierpień 2007 Więc amm pytanie. Jak modelować i - co najważniejsze - teksturować teren do gry RPG. Mniej więcej jak teren wymodelować wiem ( plane + noise + wprawna ręka i wyczucie modelatora ) ale jak wiadomo teren musi być wykonany prawie idealnie by nie było niedoróbek, czy, żeby nie był zbyt zżerający pamięć PC''ta :D Z góry dzięki za odpowiedzi ^^ A i jeszcze, jak teksturować budynki, ale to na marginesie :)
Tony M. Napisano 19 Sierpień 2007 Napisano 19 Sierpień 2007 http://www.joeschmidt.com/img/einstein-google.jpg a tak poza tym to chyba za mało informacji podałeś....
Cruzh3r Napisano 19 Sierpień 2007 Napisano 19 Sierpień 2007 Noise Box UVW mapping Vertex Paint Do różnych kolorów vertex'ów gra przypisuje inny zestaw tekstur/masek. Malujesz w vertexpaincie kolorem tekxturki. Zazwyczaj Edytory do gier maja już terrain editor z edytorem tekstur. Zazwyczaj na tym samym polega(kolorze vertexów) A budynki to zwykły UVW unwrap i wstawienie go w edytorze leveli w odpowienie miejsce.
Tony M. Napisano 19 Sierpień 2007 Napisano 19 Sierpień 2007 http://www.oman3d.com/tutorials/3ds/unwrap_uvw_mapping/
_Arti_ Napisano 19 Sierpień 2007 Autor Napisano 19 Sierpień 2007 Noise Box UVW mapping Vertex Paint Do różnych kolorów vertex'ów gra przypisuje inny zestaw tekstur/masek. Malujesz w vertexpaincie kolorem tekxturki. Zazwyczaj Edytory do gier maja już terrain editor z edytorem tekstur. Zazwyczaj na tym samym polega(kolorze vertexów) A budynki to zwykły UVW unwrap i wstawienie go w edytorze leveli w odpowienie miejsce. A jak wczytać teksture o tego painta? reszte rozgryze, ale tego nie moge znalesc i nie ma tego w reference files, albo ja zle patrze :/
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się