Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam jestem CEO Infernal Reality, młodej grupy która za cel postawiła sobie zrobienie gry RPG.

Mamy malutkie doświadczenie w tych sprawach ponieważ przez przeszło rok pracowaliśmy nad modem Gothic Zawalona Kopalnia który z pewnością ustanawiał nowe standardy i według fanów był najlepiej zapowiadającym się projektem na arenie Polskiej sceny modującej ową grę.

Jakby to kogoś interesowało (choć nie jest to przesłaniem tego tematu i moim zamiarem) daję parę screenów z tamtej modyfikacji:

 

http://server4.pictiger.com/img/901440/picture-hosting/ss-1.php

http://server4.pictiger.com/img/901444/picture-hosting/ss-5.php

http://server4.pictiger.com/img/901441/picture-hosting/ss-2.php

 

No ale dość już o tym...(wiem że moddowanie to nie robienie gier) Uznaliśmy że jesteśmy gotowi zrobić grę na własnym enginie, mimo oburzeń fanów zaprzestaliśmy prac nad modem.

Pracujemy od niedawna i niewiele jeszcze mamy, jednak myślę że jesteśmy już na tyle zaawansowani żeby rozpocząć oficjalny nabór i rekrutację.

 

 

Tworzymy engine pod roboczą nazwą IR- Engine oraz włąsny edytor. Być może (a raczej napewno) nie ustalimy nowych standardów w grafice lecz z pewnością będzie ona „cieszy oko” i uprzyjemniać rozgrywkę. Fabuła jest jeszcze dopieszczana lecz zapewniam że będzie klimatyczna i wciągającą. Nasz aktualny team to:

 

Koordynator Projektu:

- Manver

Koordynator Programistów:

- Kot

Programiści:

- JOKeR

- pawian

Koordynator 3D:

- Clive Beiker

Graficy 3D:

- ponury

- Vego

- CRT

- Rafcio

Koordynator Muzyki i udźwiękowienia:

- Dreamerion

Edytor świata:

Obsługa: Aeron

Programiści:

- Brat

Tlumaczenie

- Molka

 

Lecz pewnie za parę dni owa lista się zmieni a wszystko za sprawą coraz większego zainteresowania projektem. Jak pisałem engine piszemy od zera więc wiadome że nie będziemy powalać screenami już w pierwsze miesiące. Obsługiwane na dzień dzisiejszy technologie to:

 

- per pixel lighting

- normal mapping

- stencil shadowing

- shadow mapping

 

A to ostatnie screeny z engine:

 

http://infernalreality.boo.pl/home/pl/galeria/7b.jpg

http://infernalreality.boo.pl/home/pl/galeria/5b.jpg

 

Zresztą zapraszam do galerii:

 

http://infernalreality.boo.pl/home/pl/screeny.php

 

A to Nasze wymagania (jeśli oczywiście jesteś zainteresowany przyłączeniem się do teamu)

 

Wymagania dla Grafików 2D:

 

- Umiejętność tworzenia tekstur.

- Ogólne pojęcie w programie 2D.

- Znajomość głównych zagadnień związanych z grą (interface itd.)

- Kreatywność i wyobraźnia.

- Umiejętność tworzenia zarówno "małych" jak i "dużych" prac: ikony, menu itd.

- Komunikatywność, bezkonfliktowy charakter oraz dobra organizacja pracy

 

Wymagania dla Grafików 3D:

 

- Dobra znajomość programu do grafiki 3D.

- Umiejętność tworzenia siatek 3D postaci lub obiektów.

- Umiejętność teksturowania.

- Komunikatywność, bezkonfliktowy charakter oraz dobra organizacja pracy

- Gdy nadejdzie konieczność, szybkie przejście na inny program 3D.

 

Wymagania dla Animatorów:

 

- Umiejętność tworzenia animacji szkieletowej.

 

Mile widziana jest też:

 

- Umiejętność tworzenia siatek 3D postaci, zwierząt lub obiektów.

- Umiejętność teksturowania.

- Komunikatywność, bezkonfliktowy charakter oraz dobra organizacja pracy.

 

Wymagania dla Concept Artystów:

 

- Zdolności plastyczne.

- Łatwość odwzorowywania charakteru postaci.

- Precyzja i dbałość o szczegóły,

- Komunikatywność, bezkonfliktowy charakter oraz dobra organizacja pracy.

- Dużo wolnego czasu lecz tak naprawdę zależy Nam tylko na Tym by prace były oddawane w terminie.

 

Wymagania dla Programistów:

 

- Dobra znajomość C++.

- Podstawowa znajomość zagadnień związanych z pisaniem gier.

- Doświadczenie w programowaniu AI.

- Znajomość DirectX.

- Komunikatywność, bezkonfliktowy charakter oraz dobra organizacja pracy.

 

Wymagania dla Scenarzystów:

 

- Umiejętność biegłego posługiwania się językiem polskim

- Kreatywność i wyobraźnia

- Poczucie estetyki

- Umiejętność wczucia się w charakter postaci

- Komunikatywność, bezkonfliktowy charakter oraz dobra organizacja pracy

- Dużo wolnego czasu.

 

Zakres prac:

- Tworzenie nowych wątków pobocznych

- Rozwijanie istniejących wątków

- Pisanie dialogów

- Tworzenie nowych postaci

- Tworzenie szczegółowych opisów lokacji

 

 

 

Oferujemy

 

- Doświadczenie które nabierzesz podczas pracy przy grze.

- Miłą atmosferę.

- Prace przy naprawdę dużym projekcie.

- Rozgłos.

- Miejsce na serwerze dla własnego portfolio

- Z czasem pieniądze

 

Zapraszamy na naszą oficjalną stronę

 

http://www.infernalreality.boo.pl/home

 

oraz na forum

 

http://www.infernalreality.boo.pl/forum (prznieślismy się 2 dni temu więc lay jeszcze nie gotowy, no ale pracować się da)

 

Z chęcią przyjmiemy średnio zaawansowanych, bo Ci dzięki zapałowi bywają czasem bardziej przydatni od expertów (których również zapraszam)

 

PROSZĘ O NIE ROZWINJANIE WĄTKU PRZEZ KRYTYKÓW!

  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności