Butcher Napisano 13 Grudzień 2003 Napisano 13 Grudzień 2003 Jak w temacie... Wie ktos jak to zlikwidowac, nie mam pojecia skad sie to bierze... (jak wlaczam material standart to tego nie ma)
Vogel Napisano 13 Grudzień 2003 Napisano 13 Grudzień 2003 Musisz dać większy antyaliasing i powinno być ok. Czym renderujesz?
Butcher Napisano 13 Grudzień 2003 Autor Napisano 13 Grudzień 2003 nie, nie nie... to nei o to chodzi... w tym 2 nie ma aa celowo, chodzi o to ze w oknach powinnosie odbijac czyste niebo, a robia sie takei gowniane czarne slady... tylko nie wiem czemu, zaznaczam ze jak material jest standart nie ray trace to tego nei ma...
dr Ug Napisano 13 Grudzień 2003 Napisano 13 Grudzień 2003 Wyglada jak za maly Subdivision przy Reflect. Sprobuj wrzucic mape Raytrace jako mape Reflect w Standardowym materiale.
Butcher Napisano 14 Grudzień 2003 Autor Napisano 14 Grudzień 2003 no nie pomoglo... to jest jakis bug, czy ja cos robie zle? myslalem na poczatku za szyba jest za blisko tylniej sciany i cos takiego sie naklada, ale to nie to, jest spora przerwa...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się