Butcher Napisano 13 Grudzień 2003 Share Napisano 13 Grudzień 2003 Jak w temacie... Wie ktos jak to zlikwidowac, nie mam pojecia skad sie to bierze... (jak wlaczam material standart to tego nie ma) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Butcher Napisano 13 Grudzień 2003 Autor Share Napisano 13 Grudzień 2003 Vray nie pomaga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vogel Napisano 13 Grudzień 2003 Share Napisano 13 Grudzień 2003 Musisz dać większy antyaliasing i powinno być ok. Czym renderujesz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Butcher Napisano 13 Grudzień 2003 Autor Share Napisano 13 Grudzień 2003 nie, nie nie... to nei o to chodzi... w tym 2 nie ma aa celowo, chodzi o to ze w oknach powinnosie odbijac czyste niebo, a robia sie takei gowniane czarne slady... tylko nie wiem czemu, zaznaczam ze jak material jest standart nie ray trace to tego nei ma... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dr Ug Napisano 13 Grudzień 2003 Share Napisano 13 Grudzień 2003 Wyglada jak za maly Subdivision przy Reflect. Sprobuj wrzucic mape Raytrace jako mape Reflect w Standardowym materiale. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Butcher Napisano 14 Grudzień 2003 Autor Share Napisano 14 Grudzień 2003 no nie pomoglo... to jest jakis bug, czy ja cos robie zle? myslalem na poczatku za szyba jest za blisko tylniej sciany i cos takiego sie naklada, ale to nie to, jest spora przerwa... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się