kyp_durron Napisano 13 Grudzień 2003 Share Napisano 13 Grudzień 2003 Cześć... nie jestem grafikiem... mimo iż chciałbym zostać, to nie mam wolnego czasu, umiejętności i sprzętu. Tę planetkę zrobiłem jakiś czas temu... kiedy miałem trochę więcej luzu w szkole. Jest prosta i beznadziejna... na razie na tyle mnie stać. Proszę tylko o jedno... wyśmiejcie moją pracę, ale mnie oszczędźcie... jestem jeszcze młody i głupi... Tworzyłem w Photoshopie 7 oraz w niewielkim stopniu w 3D Maxie 1.0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nezz Napisano 14 Grudzień 2003 Share Napisano 14 Grudzień 2003 mysle , ze ta flara dodaje Twojej pracy swoistego i niewatpliwego uroku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mateusz Napisano 14 Grudzień 2003 Share Napisano 14 Grudzień 2003 Powiem szybko: SYF, praca mi sie zupelnie niepodoba... grafika komputerowa to dziedzina sztuki a nie informatyki... sorry za szczerosc :) Pamietaj, że to jest moje zdanie, pracuj dalej... może kiedys bedzie lepiej ;) Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wiggles Napisano 14 Grudzień 2003 Share Napisano 14 Grudzień 2003 eeee ? sorka ale mi tez sie nie podoba jakos to wszytsko do siebie nie pasuje ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...