Zanni Napisano 14 Grudzień 2003 Napisano 14 Grudzień 2003 A wiec mam problem od pewnego czasu bawie sie w robienie modeli domow itp go gry gta:vc i tak sie nie fortunie sklada ze expotery sa napisanie tylko do 3dsmR3 i w innch wersjach(wyzszych) nie dzialaja, a tak sie sklada ze moj R3 zawsze strasznie swirowal np robie jakis model i po zapisaniu go nie moge go otworzyc bo jak wybieram plik i juz mam klikac otworz to program sie zamykal :/ wiec przezucilem sie na 3dsm4.2. Zamierzalem robic modele w 4.2 po czym wlaczac R3 i tam je exportowac do pliku dff uzywanego przez gre jednak tu trafilem wlasnie na problem. Zapisane modele w 4.2 nie otwieraja sie w R3, gdy wybieram plik i robie otworz to nic sie nie dzieje(mozliwe ze to wina R3 ale nie mam gdzie tego sprawdzic gdzyz mala kto dzis juz uzywa R3) prubowalem je exporowac na rozne sposoby ale zawsze to samo - model sie pojawial jednak nie ladowaly sie textury(pliki 3DS i textury zanajduja sie w jednym katalogu). I tu moje pytanie jak zrobic by model zrobiony w 4.2 otwieral sie w R3 wraz z texturami, moze sa jakies pluginy czy cos o czym nie wiem, licze na wasza pomoc. Pamietam ze w corelu przy zapisywaniu wybieralo sie w jakiej wesji corela ma byc plik zapisany, morze jest cos takiego do 3dsm?
Zanni Napisano 18 Grudzień 2003 Autor Napisano 18 Grudzień 2003 No tak rozumiem 8+3, moje pliki z teksturami mieszcza sie w tej normie 8 znakow a jednak po zaimportowaniu nie pojawiaja sie, ale i tak wielkie dzieki za pomoc.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się