Napisano 11 Wrzesień 200717 l Witam mam problem podczas renderu. Wyskakuje komunikat: "There isn't enough memory for the raytracer to built it's acceleration data structures. The render is being aborted." Wiadomo jak więcej face'ow to powinien sie render dłużej robić mi nie zależy na czasie tylko żeby render został wykonany. Prosze o pomoc.
Napisano 11 Wrzesień 200717 l Autor Za malo Ramu hmm.... raczej nie:D bo mam aktualnie 3G nie wiem na czym polega ten problem. Wiem ze napewno na ilosci face'ow bo zmniejszylem i dziala spoko.
Napisano 11 Wrzesień 200717 l ale w tym errorze jest mowa o raytrace, czyli " trasowaniu promieni" wiec to nie koniecznie kwestia face'ów, ale oswietlenia/materialow/renderera. nie wiem w czym renderujesz wiec moze to byc za duzo fotonow, pormieni, odbic, etc. trza pogmerac w ustawieniach renderera/swiatel/materialow. pzdrw ps. 3G ramu? dobry rendering zarznie kazda ilosc pamieci :D:D:D
Napisano 11 Wrzesień 200717 l Autor Renderuje w Brazilu i wywaliłem wszystkie światła. Sprawdzę materiały zmniejsze odbicia. Ale gdzy zmniejszylem face to wszystko bylo ok.
Napisano 11 Wrzesień 200717 l 3G ramu i taki problem to tych face masz że hoho. Brazila nie znam, ale jak każdy raytracer, gdzieś tam ma ustawienia raytrace acceleration (lub podobne w nazwie), a tam parametr(y) odpowiadający(ce) za głębokość struktury akceleracji raytracingu (uff!!!). Jak płytsza, to mniej ramu zjada, ale dłużej renderuje i vice versa.
Napisano 11 Wrzesień 200717 l Autor Problem rozwiazalem za duza rzeczywisice byla ilosc facow na jednym elemencie takim malym w scenie a mianowicie na logo DODGE z przodu oraz z tylu samochodu mialy ok 1,2 mln;] a nie wiem w jaki sposob to sie stalo
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto