Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam mam problem podczas renderu. Wyskakuje komunikat:

"There isn't enough memory for the raytracer to built it's acceleration data structures. The render is being aborted."

Wiadomo jak więcej face'ow to powinien sie render dłużej robić mi nie zależy na czasie tylko żeby render został wykonany.

Prosze o pomoc.

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 1,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Za malo Ramu hmm.... raczej nie:D bo mam aktualnie 3G nie wiem na czym polega ten problem. Wiem ze napewno na ilosci face'ow bo zmniejszylem i dziala spoko.

Napisano

ale w tym errorze jest mowa o raytrace, czyli " trasowaniu promieni" wiec to nie koniecznie kwestia face'ów, ale oswietlenia/materialow/renderera. nie wiem w czym renderujesz wiec moze to byc za duzo fotonow, pormieni, odbic, etc. trza pogmerac w ustawieniach renderera/swiatel/materialow.

 

pzdrw

 

ps. 3G ramu? dobry rendering zarznie kazda ilosc pamieci :D:D:D

Napisano
  • Autor

Renderuje w Brazilu i wywaliłem wszystkie światła. Sprawdzę materiały zmniejsze odbicia. Ale gdzy zmniejszylem face to wszystko bylo ok.

Napisano

3G ramu i taki problem to tych face masz że hoho. Brazila nie znam, ale jak każdy raytracer, gdzieś tam ma ustawienia raytrace acceleration (lub podobne w nazwie), a tam parametr(y) odpowiadający(ce) za głębokość struktury akceleracji raytracingu (uff!!!). Jak płytsza, to mniej ramu zjada, ale dłużej renderuje i vice versa.

Napisano
  • Autor

Problem rozwiazalem za duza rzeczywisice byla ilosc facow na jednym elemencie takim malym w scenie a mianowicie na logo DODGE z przodu oraz z tylu samochodu mialy ok 1,2 mln;] a nie wiem w jaki sposob to sie stalo

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności